Jeg smutter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Mi

...og laver en ny profil der er mere anonym. Er ikke glad for at man ved at google mit navn kan finde mine debatte (på grund af mit brugernavn). Men bare rolig...er her stadig

marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Magsen

MarianneSonne skriver:

...og laver en ny profil der er mere anonym. Er ikke glad for at man ved at google mit navn kan finde mine debatte (på grund af mit brugernavn). Men bare rolig...er her stadig

marianne

www.stjerneleg.dk

kan man ikke bare skifte navn?

Anmeld

8. april 2011

Mi

Maggieh skriver:

Kan da godt være, det prøver jeg lige.

TAK

Anmeld

8. april 2011

Mi

Maggieh skriver:

Det kunne man sørme. SMART!!!!!!!!

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

Mi skriver:

Hehe

Anmeld

8. april 2011

<3

Forståeligt!

Anmeld

8. april 2011

eElak

Men tror faktisk at det stadig kan googles - godt nok er dit nye brugernavn mere anonymt end det andet, men hvis man googler og dit navn står citeret (dit gamle brugernavn) eller du har svaret, så kan man jo lægge 2 og 2 sammen

Anmeld

8. april 2011

Mi

KaLee skriver:

Men tror faktisk at det stadig kan googles - godt nok er dit nye brugernavn mere anonymt end det andet, men hvis man googler og dit navn står citeret (dit gamle brugernavn) eller du har svaret, så kan man jo lægge 2 og 2 sammen

Ja, hvis man er ihærdig nok, så skal det nok kunne lade sig gøre. Det er heller ikke fordi jeg har nogle jeg skal gemme mig fra, men det må da gerne være bare lidt besværlig at følge med i hvad jeg laver på nettet

Anmeld

8. april 2011

eElak

Mi skriver:

Ja, hvis man er ihærdig nok, så skal det nok kunne lade sig gøre. Det er heller ikke fordi jeg har nogle jeg skal gemme mig fra, men det må da gerne være bare lidt besværlig at følge med i hvad jeg laver på nettet

Det var nu også mere hvis du havde en grund til at "skjule dig"... 

Men ok - dem som vil finde dig ville også kunne genkende dine børn på billedet :-D

Anmeld

8. april 2011

Magsen

Mi skriver:

sådan hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.