Butikker i Aahur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Silas&Mille

jydeinden skriver:

jamen var da så lidt... sig endeligt til hvis der er andre butikker her i byen du skal bruge bor og er født i Århus ( og nejjj det må IKKE staves med aa)

Hehe... synes faktisk også det er ret tosset at bruge penge på at skifte alle skilte ud, bare fordi man pludselig vil stave byens navn anderledes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

jydeinden

MoriSverige skriver:

Hehe... synes faktisk også det er ret tosset at bruge penge på at skifte alle skilte ud, bare fordi man pludselig vil stave byens navn anderledes

min ærlige mening jeg synes det er fuldkommen hul i hovedet... byen er i underskud, og så går man ud og fyrer x antal mio af på noget som ikke en gang bylivet er med på

( undskylder hermed at dit indlæg blev brugt til en lidtt anden diskution )

Anmeld

8. april 2011

Lunae

MoriSverige skriver:

Hej alle sammen.

Manden har sørme allerede fået arbejde i DK, med start på mandag. Så nu skal vi have shoppet lidt nyt tøj til ham.

Er der nogle af jer kloge og vidende kvinder der kender en butik eller flere der sælger bukser i lidt større størrelser og med brede lår? Helst i Aarhus eller Skanderborg området

I kan muligvis prøve i salling også - Wagner ligger lige overfor

Anmeld

8. april 2011

Silas&Mille

jydeinden skriver:

min ærlige mening jeg synes det er fuldkommen hul i hovedet... byen er i underskud, og så går man ud og fyrer x antal mio af på noget som ikke en gang bylivet er med på

( undskylder hermed at dit indlæg blev brugt til en lidtt anden diskution )

Helt i orden

Men giver dig HELT ret... det er fuldstændig hul i hovedet

Anmeld

8. april 2011

Silas&Mille

Lunae skriver:

I kan muligvis prøve i salling også - Wagner ligger lige overfor

Salling... selvfølgelig...

Sjovt jeg har boet i Skanderborg i 20 år, Århus i 3½ og Sverige 3½ år og bor nu igen i Skanderborg... egentligt ret underligt jeg ikke en gang selv kan huske hvilke tøj butikker der ligger i Århus 

Anmeld

8. april 2011

jydeinden

MoriSverige skriver:

Salling... selvfølgelig...

Sjovt jeg har boet i Skanderborg i 20 år, Århus i 3½ og Sverige 3½ år og bor nu igen i Skanderborg... egentligt ret underligt jeg ikke en gang selv kan huske hvilke tøj butikker der ligger i Århus 

hehe synes jeg nu ikke der er så meget underligt i, byen kan jo have ændret sig mange gange siden har den dog ikke, men alligevel

Anmeld

9. april 2011

jydeinden

fandt i noget tøj han kunne lide ?

Anmeld

9. april 2011

de-wett

MoriSverige skriver:

Hej alle sammen.

Manden har sørme allerede fået arbejde i DK, med start på mandag. Så nu skal vi have shoppet lidt nyt tøj til ham.

Er der nogle af jer kloge og vidende kvinder der kender en butik eller flere der sælger bukser i lidt større størrelser og med brede lår? Helst i Aarhus eller Skanderborg området

nede ved banegården lige overfor buger king ligger en butik til større størelser

Anmeld

9. april 2011

Silas&Mille

jydeinden skriver:

fandt i noget tøj han kunne lide ?

Jeps... han fik et par nye bukser og et nyt bælte

Også blev sønnike også lige forkælet med en masse legetøj

Anmeld

9. april 2011

Silas&Mille

de-wett skriver:

nede ved banegården lige overfor buger king ligger en butik til større størelser

Ja det fandt vi ud af 

Det blev da også til et bælte der inde fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.