Strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.084 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Sitrani

Hej piger..

Jeg tror jeg er ved at få strækmærker

Sådan på siden af maven ved hoften er der begyndt at komme nogle små røde prikker, som kommer ud fra mine "gamlestrækmærker", som jeg fik da jeg var yngre og udviklede hofter.. Kan det være at de er ved at vokse sig større/længere pga. min graviditet? Det ser lidt skørt ud.. Har vedhæftet lidt billeder så I kan se det...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Holbæktrunten

Sådan nogle er jeg også ved at få... tror også at det er begyndende strækmærker 

Anmeld

8. april 2011

Den lykkelige

Præcis sådan nogle fik jeg også fra uge ca. 22  Var vildt bange for de skulle blive kæmpe og lange i siden.. Mine udviklede sig så ikke til lat være mere end meget korte og små som dine også, men fik så en masse på maven

Anmeld

8. april 2011

Sitrani

Holbæktrunten skriver:

Sådan nogle er jeg også ved at få... tror også at det er begyndende strækmærker 

arrrh

haha  Bare de ikke bliver værre...

Anmeld

8. april 2011

Sitrani

milopilo skriver:

Præcis sådan nogle fik jeg også fra uge ca. 22  Var vildt bange for de skulle blive kæmpe og lange i siden.. Mine udviklede sig så ikke til lat være mere end meget korte og små som dine også, men fik så en masse på maven

Okay...  æv æv... Håber mine bliver ved det de er nu.... men you never know....

Anmeld

8. april 2011

Den lykkelige

STN skriver:

Nej desværre ved man ikke.. men fandens til dumme mærker

Anmeld

8. april 2011

Den lykkelige

STN skriver:

Anmeld

8. april 2011

Sitrani

milopilo skriver:

Ja, de er ikke så frække.... hehe..

Men hvis de bare bliver på siderne, så synes jeg at det er okay.. så længe jeg ikke får dem foran på maven... der er det jo lidt mere synligt..

Anmeld

8. april 2011

Den lykkelige

STN skriver:

Ja, de er ikke så frække.... hehe..

Men hvis de bare bliver på siderne, så synes jeg at det er okay.. så længe jeg ikke får dem foran på maven... der er det jo lidt mere synligt..

Ja jeg sagde det samme.. men gik slet ikke så godt.. troede ellers lige jeg gik fri.. for det var sent i graviditeten jeg fik resten

Anmeld

8. april 2011

Sitrani

milopilo skriver:

Ja jeg sagde det samme.. men gik slet ikke så godt.. troede ellers lige jeg gik fri.. for det var sent i graviditeten jeg fik resten

aaarrrrj..... hvor ærgerligt! Håber jeg har mere held med mig... Men nu har jeg en del stræklmærker på resten af min krop, så jeg er nok typen der også får dem på maven... piv... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.