Som jeg skrev for ca en mdr. siden havde den store pige skoldkopper ,så der måtte min mand tag ferie ,det er så væk nu , men så i weekenden for ca små 14 dage siden havde Naya 3 dage hvor hun næsten vågndede på klokkeslet og var vågen frem til klokken 3

fire stive timer ,hvor hun bare ikke ville noget ,den ene nat prøvede jeg i (næsten afmagt) at give hende panodil (for at udlukke evt, smerter ) men der var ingen effekt ,men fetre de 3 nætter gi det i sig selv .
Så ringede de mig hjem fra Dp i tirsdags Naya har skoldkopper og 38,9 i feber (og jeg er lige startede i på nyt job) ,men de er meget søde og fleksibel men aligevel

Naya virker til at have det ok der er ikke feber , men hun vil ikke sove i det sidste 24 timer har hun max. sovet 7 timer .
Igår sov hun en lille lur på højst en time (morgenlur) og igen kun en lille time ved middags ( hun plejer til middag at sove 2,5-3 timer) ,og igår aftes hun var bare så træt ,hun blev lagt iseng ved 19,30 og sov ca, kl 20 og vågede klokken 23,30 og så var det desværre slut med at sove .
Vi har hele natten stået på skift ind over hendes tremmeseng og holdt en hånd på hendes bryst (måden hun bedst falder til ro på ) og med det samme vi lagde hånden vendte hun det hvide ud af øjne (træthed ) og få sek.. efter øjne som tekopper og så lå hun bare og stirret ud i luften ( ingen lyde eller noget som helst) og kan ligge sådan i timer og med det samme vi tænker på at gå så er hel..... løs.
Vi prøvede i løbet af natten at tad hende ind til os og det synes hun er mægtigt hyggeligt (skal vi lege eller i kan da osse lige få et møs eller 10) hun kan slet ikke falde til ro ved os

Jeg prøver at ringe til lægen i dag og ber om de lytte på hende og kigger i hendes øre (udlukkelses metode) .
Der må jo næsten være noget der genere hende nå hun kæmpe sådan
Det blev lidt langt mit indlæg ,men havde lige brug for at komme ud med det

Mie der er træt af sygdom