Jordmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Anonym trådstarter

Hej Alle.

Jeg er lidt i tvivl om mht jordmoder hvordan det foregår. det er sådan at jeg er i uge 16 men er i tvivl om jeg skal kontakte en jordmoder eller om jeg får tilsendt et brev??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

DLM

tror det kommer an på hvor du er fra. jeg fik tilsendt brev. og skulle til jm da jeg var omkring de 16 uger henne, men ellers prøv at ringe til dem.

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

tror det kommer an på hvor du er fra. jeg fik tilsendt brev. og skulle til jm da jeg var omkring de 16 uger henne, men ellers prøv at ringe til dem.

Ok det er sådan at jeg bor i sverige, men arbejder i danmark så jeg har ret til alt hvad man normalt har når man bor i danmark da jeg betaler min skat i danmark, det er derfor jeg er i tvivl om hvem der kontakter hvem.

du siger jeg skal kontakte dem?? men er det bare på hospitalet eller hvordan??

Anmeld

8. april 2011

Mathilde

Da jeg fik min graviditet bekræftet ved lægen, fik jeg tlf. nr. til en jordemoder og så skulle jeg selv ringe og få en tid. Jeg var 12 uger henne ved første jm besøg.

Så jeg ville nok ringe til min læge, hvis jeg var dig

Anmeld

8. april 2011

DLM

Anonym skriver:

Ok det er sådan at jeg bor i sverige, men arbejder i danmark så jeg har ret til alt hvad man normalt har når man bor i danmark da jeg betaler min skat i danmark, det er derfor jeg er i tvivl om hvem der kontakter hvem.

du siger jeg skal kontakte dem?? men er det bare på hospitalet eller hvordan??

jeg ville ringe til det nærmeste jordmoder center og høre hvordan og hvor ledes. det kan jo også være at du skal til jm i sverige så.

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

ok kan høre på jer det måske ik er helt normalt jeg ik har hørt noget endnu, så ringer lige til lægen og hører med ham

Anmeld

8. april 2011

DLM

Anonym skriver:

ok kan høre på jer det måske ik er helt normalt jeg ik har hørt noget endnu, så ringer lige til lægen og hører med ham

håber de kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.