jeg har brug for et råd... PLEASE hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Anonym trådstarter

jeg er på a-kasse og har været på su indtil nu. jeg har derfor ikke optjent noget ferie/ feriepenge. mit barn og jeg skal holde ferie i 3 uger i udlandet og jeg er rigtig nervøs for at jeg skal blive indkaldt af a-kassen i de 3 uger for hvis jeg ikke møder op til et evt møde ja så ryger pengene

hvad skal jeg gøre? har du nogle gode råd? hvad ville du selv gøre/ har gjort i en lignende situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

netdaddy

Pas på - arbejdsstyrelsen (eller hvad de nu hedder) er blevet meget opmærksomme på folk på dagpenge/kontanthjælp der rejser til udlandet uden at meddele det.

Du har jo ikke ret til dagpenge under ferie og den slags, og det er faktisk ikke så længe siden at de lavede razia i lufthavnene og fangede rigtigt mange der ikke måtte rejse ud af landet uden at melde det til deres fagforening/A-kasse og dermed uretmæssigt få dagpenge.

Anmeld

8. april 2011

katti24

jeg ville altså osse passe MEGET på. Jeg så et program for nyligt hvor man simpelthend stod ude i lufthavnen og tjekkede alle passagerer der skulle rejse til udlandet, og hvis nogen af dem var på kontant hjælp eller anden for for hjælp, så nuppede de dem i lufthavnen

Anmeld

8. april 2011

ZamanogDania

Kan du ikke tage ud at rejse i en anden land? F.eks. tyskland eller Malmø. Der tjekker de ihvertfald ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.