Nogle der har været i Lalandia Billund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. april 2011

CMH1985

Hej

Vi skal snart i Lalandia Billund, og skal have to piger med på 6 mdr. og 8 mdr.

Er der nogle, der ved hvordan deres omklæding er i badelandet, når man har sådan to små størrelser med?

Er der noget, der kunne være sjovt for dem? Min datter elsker at være i en flyttekasse med de der små bolde, men er deres bolderum for dybt til hende? (Jeg er jo selvfølgelig med hende)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

FamilenStorm

CMH1985 skriver:

Hej

Er der nogle, der ved hvordan deres omklæding er i badelandet, når man har sådan to små størrelser med?

Er der noget, der kunne være sjovt for dem? Min datter elsker at være i en flyttekasse med de der små bolde, men er deres bolderum for dybt til hende? (Jeg er jo selvfølgelig med hende)

Ihh var der for lige godt 2 år siden..

Men kan ikke rigtig huske hvordan det var for helt småbørn i omklædningen.. Mener der var gode pusleferciliteter.. Men kan slet ikke huske det nok til at  være sikker..

Men kan huske at der er en rigtig sjov rutchebane for forældrene

Men glæd jer.. Synes det var rigtig hyggeligt der.. Vi havde i hvertfald en god tur..

Anmeld

8. april 2011

Halbschön

CMH1985 skriver:

Hej

Der er både puslerum og pusleplads, så det ingen problem g så har de sådan nogle kravlegårde på hjul du kan ha med i badelandet, vi brugte dem til Nicolai så fik han en lur i dem mens vi badede.. Hvis du ikke lige kan finde en i omklædningen, så prøv at gå ind i badelandet og kig Bolderummet er ikke dybt, så det vil de sikkert ku li

Anmeld

8. april 2011

CMH1985

Heidibh skriver:

Ihh var der for lige godt 2 år siden..

Men kan ikke rigtig huske hvordan det var for helt småbørn i omklædningen.. Mener der var gode pusleferciliteter.. Men kan slet ikke huske det nok til at  være sikker..

Men kan huske at der er en rigtig sjov rutchebane for forældrene

Men glæd jer.. Synes det var rigtig hyggeligt der.. Vi havde i hvertfald en god tur..

Uhh rutchebane for forældrene - glæder mig allerede

Anmeld

8. april 2011

CMH1985

R&N skriver:

Der er både puslerum og pusleplads, så det ingen problem g så har de sådan nogle kravlegårde på hjul du kan ha med i badelandet, vi brugte dem til Nicolai så fik han en lur i dem mens vi badede.. Hvis du ikke lige kan finde en i omklædningen, så prøv at gå ind i badelandet og kig Bolderummet er ikke dybt, så det vil de sikkert ku li

Tak for hjælpen.. Dejligt de har de kravlegårde

Anmeld

8. april 2011

FamilenStorm

CMH1985 skriver:

Uhh rutchebane for forældrene - glæder mig allerede

Hehe.. Det kan du også rolig gøre.. Vi blev som små børn igen.. og kan stadig snakke om det.. hehe

Anmeld

8. april 2011

CMH1985

Heidibh skriver:

Hehe.. Det kan du også rolig gøre.. Vi blev som små børn igen.. og kan stadig snakke om det.. hehe

Hehe kan lige se det for mig, når vi skal afsted..

4 store legebørn, der hviner af fryd, mens børnene ligger i barnevognen ved siden af og sover

Anmeld

8. april 2011

FamilenStorm

CMH1985 skriver:

Hehe kan lige se det for mig, når vi skal afsted..

4 store legebørn, der hviner af fryd, mens børnene ligger i barnevognen ved siden af og sover

Haha ja..

Kan sige at de 2 fyre der var med her (her den ene min mand ) Overhalede de små børn om morgen for at være de første i køen til den.. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.