Tankemylder vs. nattesøvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. april 2011

HopinWishin

åh jeg bliver skør.... jeg har problemer med at sove om natten! Kender i det??

Jeg kan gå i seng, og så ligge og tænke og spekulere over 117 ting...  nogle ting som er fuldstændig ligegyldige... og så ligger jeg desperat og vender og drejer mig, og tænker at jeg aldrig falder i søvn!

Er der nogle der har nogle tricks til hvordan man får sin nattesøvn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

betski

HopinWishin skriver:

Jeg kan gå i seng, og så ligge og tænke og spekulere over 117 ting...  nogle ting som er fuldstændig ligegyldige... og så ligger jeg desperat og vender og drejer mig, og tænker at jeg aldrig falder i søvn!

Meditation hjælper mig meget når jeg har meget tankemylder. Så sætter jeg en cd på, hvor der er en der guider mig gennem meditationen (vejrtrækning og slippe tankerne fri) Det hjælper mig meget.

Anmeld

8. april 2011

HopinWishin

duddi. skriver:

Meditation hjælper mig meget når jeg har meget tankemylder. Så sætter jeg en cd på, hvor der er en der guider mig gennem meditationen (vejrtrækning og slippe tankerne fri) Det hjælper mig meget.

okay... hvor har du købt sådan en cd...?

Anmeld

8. april 2011

hc=k

HopinWishin skriver:

Man kan snakke med sin læge omkring tankemylder og der er faktisk hjælpemidler man kan søge eller købe så man kan sove.

Jeg har ADHD og har rigtig meget tankemylder om aftenen når jeg skal sove, nu har jeg så fået en kædedyne som gør at jeg slapper helt af og sover helt uden problemer.
Jeg ved godt at jo nok ikke helt kan sammenlignes, men det kan altså virkelig hjælpe hvis man har "uro" og det har man jo ved tankemylder.
Bare lige husk at det er ikke en kugledyne, men en kædedyne

Anmeld

8. april 2011

betski

HopinWishin skriver:

okay... hvor har du købt sådan en cd...?

I en helsekost butik, men er sikker på de også kan lånes på biblioteket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.