Børnetoiletbræt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.972 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. april 2011

Sundahl88

Hvor finder jeg et toiletbræt til min datter?

Hun er lidt over 2 år og meget interesseret i at komme på toilet, så jeg vil gerne have et af de toiletbræt man sætter på toilettet. det behøver ikke være med trin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

baby sam der købte vi

Anmeld

8. april 2011

lonemus

Sundahl88 skriver:

Hun er lidt over 2 år og meget interesseret i at komme på toilet, så jeg vil gerne have et af de toiletbræt man sætter på toilettet. det behøver ikke være med trin.

Jeg har et familyseat til salg, som næsten aldrig er brugt.....du kan se mere om det på familyseat.dk tror jeg nok adr er...

Anmeld

8. april 2011

tinasmor

Sundahl88 skriver:

vi købte et i Silvan som vi er rigtig glade for. Det kostede 200 kr. Det har sådan et blødt skumting, så det er dejlig blødt for numsen og indbyder til toiletbesøg Til pigerne er det lyserød med prinsesser på, kan ikke huske hvad der var på drengenes.

Anmeld

8. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Bilka - der købte vi vores. Det er godt nok med trin, men det er smart, så de selv kan gå op og ned.

Min pige er lige blevet 2 i marts og hun bruger det også, og synes det er sjovt hun selv kan gå op og ned.

Anmeld

8. april 2011

linemus

Du kan købe et ganske simpelt et i Bilka. Vi har et BabyBjörn (købt i Baby Sam), som med en skrueknap nemt kan tilpasses alle toiletsæder, så det ikke glider rundt, når barnet sidder på det.

Anmeld

8. april 2011

TbCp

Jeg har købt et i kvickly, som er til at lægge under "voksen-sædet" og et andet i Biltema som er til at sætte ovenpå "voksen-sædet"

Anmeld

8. april 2011

4xGreve

Baby sam har det skønneste toilet bræt og det er ikke vildt dyrt.. vi er ihvertfald super glade for vores

Anmeld

8. april 2011

Joan ( Smallie )

Vi har sådan en her og den er et hit ved både Niels på 3 og Anne på 2 de kan nemlig selv komme på toilet så

http://www.lillebi.dk/bad-og-pleje/family-seat-toiletbr%c3%a6t-hvid-plast.ashx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.