Kan ikke holde noget i sig ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.535 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. april 2011

LRJ

Vi var akut til vagtlægen igår pga hun ikke kunne holde hverken mad og drikke i sig, hun fik så en ny omgang pimcilin ( eller hva det nu er) for møb ( mellemøresbetændelse ) men har ikke sovet hele natten pga julies omkastninger lægen sagde at kogt vand med salt og safranens ville hjælpe, men det gjorde det ikke og sidder nu med et barn der græder efter mam mam og babbab ( mad og drikke) og hun kan ikke holde det i sig

Hvad kan jeg give hende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Kruse90

årh det stakkel lille pus
Hvor er det synd for hende.
Aner ikke hvad du kan give hende.
HVis der ikke er noget det vil blive der

Anmeld

8. april 2011

Koen.

Noget brød der evt kan suge syren i maven søde! Åh stakkels julie mus håber hun hurtig bliver rask!

Anmeld

8. april 2011

LRJ

Kruse90 skriver:

årh det stakkel lille pus
Hvor er det synd for hende.
Aner ikke hvad du kan give hende.
HVis der ikke er noget det vil blive der

Tak søde .
Har li fået lokket noget omrystet cola i hende , nu er jeg spændt på at se om det kommer op igen

Anmeld

8. april 2011

LRJ

lillespurv20 skriver:

Noget brød der evt kan suge syren i maven søde! Åh stakkels julie mus håber hun hurtig bliver rask!

Det vil jeg da lige prøve og se om det kan bliver der

Anmeld

8. april 2011

muzen

hun skal du se hvad der virker.

vi har fået af vide af lægen. Bland noget æblejuice med vand 1 til 3 og giv han en lille teskefuld der efter et lille stykke kiks. Også pause i et par minutter. Også forfra igen. Det gør i en hel time. Hvis i ikke har juice i huset kan i også prøve det med vand. Det er meget vigtigt i ikke bare lader ham drikke, alt det han vil på en gang, for det vil bare komme op lige så hurtigt igen.

det virker og det skal "desværre" være mariekiks selvom de er vildt usunde

Anmeld

8. april 2011

Koen.

Lone H. skriver:

Det vil jeg da lige prøve og se om det kan bliver der

ellers måske nogle pomfritter, ja ved det er tidligt om morgenen, men det har altid været en sikker vinder.

Anmeld

8. april 2011

muzen

muzen skriver:

hun skal du se hvad der virker.

vi har fået af vide af lægen. Bland noget æblejuice med vand 1 til 3 og giv han en lille teskefuld der efter et lille stykke kiks. Også pause i et par minutter. Også forfra igen. Det gør i en hel time. Hvis i ikke har juice i huset kan i også prøve det med vand. Det er meget vigtigt i ikke bare lader ham drikke, alt det han vil på en gang, for det vil bare komme op lige så hurtigt igen.

det virker og det skal "desværre" være mariekiks selvom de er vildt usunde

sorry det er noget jeg lige har kopierret fra fb jeg har skrevet til en ven for nogen dage siden derfor stod der ham ;-)

hvis hun drikker cola hvad du skriver kan det også bruges du skal bare huske og fortynde det :-) alt drikkelse skal fortyndes

Anmeld

8. april 2011

quar20

Vi havde vagtlæge på besøg igår til Tino fordi han over brækker sig, og kan absolut ikke holde noget som helst nede..!! Hverken vand, saftevand, juice, og nogen form for mad..

Vi fik at vide at knægten sku ha COLA COLA COLA COLA og IKKE fortyndet - der er noget i COCA COLA som gør at det dræber bakterierne i maven, Derudover sku det være lidt "smertelindrende" i maven..!!

Go bedring

Anmeld

8. april 2011

SussieThyssen

Vi var akut til vagtlægen igår pga hun ikke kunne holde hverken mad og drikke i sig, hun fik så en ny omgang pimcilin ( eller hva det nu er) for møb ( mellemøresbetændelse ) men har ikke sovet hele natten pga julies omkastninger lægen sagde at kogt vand med salt og safranens ville hjælpe, men det gjorde det ikke og sidder nu med et barn der græder efter mam mam og babbab ( mad og drikke) og hun kan ikke holde det i sig

Hvad kan jeg give hende??

Drikke cultura med hindbærsmag, havresuppe og nogle kiks. Kold kamillete med et lille nip salt og en teske sukker.
Cola sammen med culturaen er også super..men det skal være ÆGTE Coca cola og helst den fra glasflaske eller dåse.
Hvor er det synd for det lille pus.
God bedring.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.