så startede det der rygestops kursus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Regitze&Anders

så startede det der rygestops kusrsus.

blev alligevel lidt chorkeret, fordi vi skulle tjekke vores kuliltetal. Jeg har røget i tre år og mit kuliltetal var allerede på tolv og den skal jo være på nul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

FamilienSørensen

Regitze&Anders skriver:

så startede det der rygestops kusrsus.

blev alligevel lidt chorkeret, fordi vi skulle tjekke vores kuliltetal. Jeg har røget i tre år og mit kuliltetal var allerede på tolv og den skal jo være på nul

Super godt initiativ!

Vi havde på vores skole også sådan en kuilte måler rundt, fordi der blev holdt foredrag om rygestop, de tumper jeg desværre sad til bords med konkurrede om hvem der kunne få den højst op!!

Idioter!

Men jeg synes det er flot at du har taget beslutningen om at NU vil du gøre noget godt for dig selv og din familie.

Husk at købe en masse du så kan gumle på istedet

Anmeld

9. april 2011

Regitze&Anders

Jacob&Kusuma skriver:

Super godt initiativ!

Vi havde på vores skole også sådan en kuilte måler rundt, fordi der blev holdt foredrag om rygestop, de tumper jeg desværre sad til bords med konkurrede om hvem der kunne få den højst op!!

Idioter!

Men jeg synes det er flot at du har taget beslutningen om at NU vil du gøre noget godt for dig selv og din familie.

Husk at købe en masse du så kan gumle på istedet

tak for dit svar(:

det var da noget mærkligt noget at de konkurerede om det (altså dem du sad ved bord med). ja det er altid super godt at erstatte rygningen med noget andet så det vil jeg helt klart gøre (:

Anmeld

9. april 2011

FamilienSørensen

Regitze&Anders skriver:

tak for dit svar(:

det var da noget mærkligt noget at de konkurerede om det (altså dem du sad ved bord med). ja det er altid super godt at erstatte rygningen med noget andet så det vil jeg helt klart gøre (:

Ja men dem jeg går i skole med er heller ikke helt normale nogle af dem

Du må endelig holde os opdateret, så jeg abonnere på denne tråd, så kan du skrive lidt om det gode og det onde.

For har du gode stunder og har bestået milepæle skal du satme roses for det og går det skidt skal du have alt den støtte du kan få

Anmeld

9. april 2011

Regitze&Anders

nå okay hehe..

tusind tak for det (: det vil jeg så gøre(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.