Skal først til Jordmor i uge 20?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Jesuisunefemme

Ja, som overskriften siger har jeg først fået en tid til jordmor når jeg er i uge 20, hvilket jeg synes er ret sent?! Men hvad mener i? og hvornår var i til jordmor første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Persille83

Hejsa, jeg var det i uge 16 første gang. Vil mene at uge 20 er lidt sent.

Anmeld

7. april 2011

Jesuisunefemme

Persille83 skriver:

Hejsa, jeg var det i uge 16 første gang. Vil mene at uge 20 er lidt sent.

Ja, uge 16 er også ca. der alle mine bekendte osv. har været til det.. jeg når faktisk at komme til MD scanning før jeg kommer til Jordmor og det synes jeg altså virker lidt underligt.

Anmeld

7. april 2011

Mira0911

I min første graviditet var jeg det omkring 17/18 uge og det samme denne gang her også... 

Tror det er meget forskelligt... De er jo også ret booket med tider i forvejen, så måske det der gør at du kommer til senere.. Jeg ved det ikke, men et gæt... 

Anmeld

7. april 2011

Jesuisunefemme

MoarJ skriver:

I min første graviditet var jeg det omkring 17/18 uge og det samme denne gang her også... 

Tror det er meget forskelligt... De er jo også ret booket med tider i forvejen, så måske det der gør at du kommer til senere.. Jeg ved det ikke, men et gæt... 

Ja, har tænkt at de måske har travlt og ved godt at det sikkert svinger med tidspunktet, men det undre mig bare at alle andre der har været til konsultation samme sted i deres graviditeter er kommet til langt tidligere i deres graviditet og jeg var tidligt ude med at bestille tid. :/

Anmeld

7. april 2011

Maise

jeg var i uge 16. ja uge 20 lyder sent.

Anmeld

7. april 2011

Corn

Det har vist passet meget godt med alle tre gange hos mig, at det omkring uge 20

Anmeld

7. april 2011

Frøken J.

Blop'ens Mor skriver:

Ja, som overskriften siger har jeg først fået en tid til jordmor når jeg er i uge 20, hvilket jeg synes er ret sent?! Men hvad mener i? og hvornår var i til jordmor første gang?

Jeg har også først fået tid omkring uge 19-20 stykker og synes også det er vildt sent Men har hørt der er nedskæringer på området så der er mindre tid.. Men stadig!

Anmeld

7. april 2011

Frøken J.

Dobbelt post

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Blop'ens Mor skriver:

Termin samme dag som dig, var det 14+2 og skal igen 20+2. Men synes der er mange, der skal sent afsted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.