se lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

L.J.L

B&J skriver:

Nåå hvor er han dog bare for dejlig sikke en vidunderlig smuk dreng han er

tak, kan jo kun give dig ret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Aves.

linselouise skriver:

tak Eva

Jamen, det var så lidt...han er virkelig skøn og det er meget få børn jeg synes er smukke og skønne...så jeg smider ikke om mig med det..

Anmeld

8. april 2011

<3

linselouise skriver:

DET er vi, kunne ihvertfald ikke ønske mig mere, ogogog her til aften sagde han mor 4 gange, og Jeppe hørte det, så nu er det slut med at prøve at overbevise ham om at Lauritz godt kan sige mor

LOL I er altså SÅ søde! Det er så dejligt når de taler og man begynder den kommunikative rejse også

Anmeld

8. april 2011

L.J.L

Eva. skriver:

Jamen, det var så lidt...han er virkelig skøn og det er meget få børn jeg synes er smukke og skønne...så jeg smider ikke om mig med det..

Så er betydningen jo også bare det større, dejligt Men jeg kan jo ikke sige at jeg er uenig, han er fotogen, men lige så dejlig i virkeligheden!

Anmeld

8. april 2011

Aves.

linselouise skriver:

Så er betydningen jo også bare det større, dejligt Men jeg kan jo ikke sige at jeg er uenig, han er fotogen, men lige så dejlig i virkeligheden!

Han ville altså egne sig uovertruffen som model til den stil af tøj der er in nu,...han er virkelig lige i øjet..

Anmeld

8. april 2011

L.J.L

Eva. skriver:

Han ville altså egne sig uovertruffen som model til den stil af tøj der er in nu,...han er virkelig lige i øjet..

haha, ja han ville sikkert pryde Bilkas sommerkatalog men det tror jeg lige vi venter med indtil han selv får en stemme og mon ikke han til den tid vil have nogle andre ønsker end lige et modeljob (ved nærmere eftertanke, var hans far faktisk børnemodel i BR kataloget for maaaange år siden LOL!)

Anmeld

8. april 2011

Aves.

linselouise skriver:

haha, ja han ville sikkert pryde Bilkas sommerkatalog men det tror jeg lige vi venter med indtil han selv får en stemme og mon ikke han til den tid vil have nogle andre ønsker end lige et modeljob (ved nærmere eftertanke, var hans far faktisk børnemodel i BR kataloget for maaaange år siden LOL!)

Kan godt forstå I ikke lige springer ud i det...og så har han det jo ikek fra fremmede, så måske en dag...

Anmeld

8. april 2011

L.J.L

Eva. skriver:

Kan godt forstå I ikke lige springer ud i det...og så har han det jo ikek fra fremmede, så måske en dag...

ja hvem ved

Anmeld

8. april 2011

dorthemus

Sikke en smuksak...nam nam Dejligt smil og hår

Anmeld

8. april 2011

Mormilla

Hvor er han dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.