efterskoleophold betalt af kommunen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.848 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg har et barn, der muligvis kan få et efterskoleophold beviljet af kommunen af nogle sociale årsager.

Vil rigtig gerne høre om der er andre der har enten selv fået det, eller jeres barn.

Hvor lang tid tog afgørelsen?

Blev hele udgiften til efterskolen dækket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

lucas<3

Jeg fik os betalt begge mine ophold på efterskole. Kan faktisk ikk huske hvor lang tid der gik..

Anmeld

7. april 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg har et barn, der muligvis kan få et efterskoleophold beviljet af kommunen af nogle sociale årsager.

Vil rigtig gerne høre om der er andre der har enten selv fået det, eller jeres barn.

Jeg var på efterskole ..

Hele udgiften på efterskolen blev betalt, bortset fra lommepenge ..

Ved ikke hvor lang tid afgørelsen tog ..

Anmeld

7. april 2011

VIPpigen

Jeg fik mit betalt uden problemer, og der gik kun nogen få uger til de godkendte det.

Min søster har fået hendes 4 år betalt også, men fordi systemet er lavet om hedder det en anbringelse fra kommunens side nu. Aner ikke hvorfor eller hvordan det fungere, ved bare min mor ikke ville få feks børnepenge eller noget fordi hun var under anbringelse. Men min mor fik så penge til mad hvis hun var hjemme mere end 3 sammenhængende dage Meget mystisk system hvis jeg selv skal sige det

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Vi har søgt for 2 mdr siden, og afventer stadig at der sker mere. Har rykket for et svar, da der skulle være indbetalt et depositum d. 1marts, som jeg har fået lov til at udskyde lidt.

Skolen vil dog gerne snart vide noget mere konkret.

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg fik mit betalt uden problemer, og der gik kun nogen få uger til de godkendte det.

Min søster har fået hendes 4 år betalt også, men fordi systemet er lavet om hedder det en anbringelse fra kommunens side nu. Aner ikke hvorfor eller hvordan det fungere, ved bare min mor ikke ville få feks børnepenge eller noget fordi hun var under anbringelse. Men min mor fik så penge til mad hvis hun var hjemme mere end 3 sammenhængende dage Meget mystisk system hvis jeg selv skal sige det

åh vil ikke håbe, at jeg mister børnepengene, for vi har i forvejen næsten intet at leve for

Anmeld

8. april 2011

VIPpigen

Anonym skriver:

åh vil ikke håbe, at jeg mister børnepengene, for vi har i forvejen næsten intet at leve for

Syntes du skal snakke med jeres sagsbehandler om hvordan det foregår i dag, og hvilke betydninger det har for jeres økonomi. Det er meget forvirrende det system de har desværre

Anmeld

8. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hvor lyder det dejligt for jer...må jeg spørge om det er i 9 eller 10 kl. Jeg overvejer at søge om at få betalt min søns, men ved ikke om det kun er i 9 kl. man kan få det, da 10 jo ikke er obligatorisk.

Og kan desværre ikke svare på dine spørgsmål..

Knus..

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Hvor lyder det dejligt for jer...må jeg spørge om det er i 9 eller 10 kl. Jeg overvejer at søge om at få betalt min søns, men ved ikke om det kun er i 9 kl. man kan få det, da 10 jo ikke er obligatorisk.

Og kan desværre ikke svare på dine spørgsmål..

Knus..

Det er 9 klasse, og fik af vide, at man ikke mere gjorde det i 10 klasse, for det, som du selv er inde på, ikke obligatorisk.

Anmeld

8. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Det er 9 klasse, og fik af vide, at man ikke mere gjorde det i 10 klasse, for det, som du selv er inde på, ikke obligatorisk.

Øv...nå, så må jeg som studerende bare lige finde 4000kr om måneden...men det skal nok lykkedes, han skal afsted...

Men hvor er det skønt for jer...virkelig...efterskole er det bedste man kan give sine børn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.