Smerte ved hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Anonym trådstarter

Er i 15. uge..  For lidt siden da jeg skulle hoste, fik jeg en skarp smerte nederst i højre side lidt til venstre for hoften sådan indeni. Og måtte tage mig til stedet, fordi det gjorde virkelig nas. Er det farligt, og hvad kan det skyldes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Anonym trådstarter

Ingen, please??

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Piger, er der ingen der ahr prøvet det eller har en idé? Kan jo først ringe til lægen i morgen

Anmeld

7. april 2011

Mikkel's mor <3

vil måske skyde på at det kune være et ledbånd, der har strukket sig lidt for meget

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Jennifer skriver:

vil måske skyde på at det kune være et ledbånd, der har strukket sig lidt for meget

Og det er ikke farligt?

Anmeld

7. april 2011

Rebecca55

Jeg oplevede det et par gange omkring samme tid som dig. Lægen sagde det er sener og muskler der er ømme, fordi de giver sig så meget lige i de uger. Jeg kunne også få det hvis jeg lavede en hurtig bevægelse eller vendte mig i sengen. Det gør mege nas...

Men er du meget nervøs så ring til din jordmor eller læge i morgen.

Anmeld

7. april 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

Og det er ikke farligt?

Nej det skulle jeg ikke mene det er ligesom ligamentsmerter.. nævnte det for lægen da jeg selv oplevede det og det læd til at det var ret normalt

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Jennifer skriver:

Nej det skulle jeg ikke mene det er ligesom ligamentsmerter.. nævnte det for lægen da jeg selv oplevede det og det læd til at det var ret normalt

Det var godt, tusind tak for svaret!

Anmeld

7. april 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

Og det er ikke farligt?

Nej det er ikke farligt, det er helt naturligt....

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Rebecca55 skriver:

Jeg oplevede det et par gange omkring samme tid som dig. Lægen sagde det er sener og muskler der er ømme, fordi de giver sig så meget lige i de uger. Jeg kunne også få det hvis jeg lavede en hurtig bevægelse eller vendte mig i sengen. Det gør mege nas...

Men er du meget nervøs så ring til din jordmor eller læge i morgen.

Tak for svaret! Jeg skal ringe til lægen i morgen angående noget andet, så der kan jeg jo også lige spørge for en sikkerheds skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.