Lækker, lejlighed.. :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Anonym trådstarter

på trods af den smøre jeg måtte høre på fra viceværten, så føler jeg mig ekstremt heldig at jeg allerede har fået tilbudt en lejlighed, og den er lige blevet accepteret.. Nu venter jeg bare på at skulle underskrive kontrakten, betale indskuddet, og så er jeg klar til at flytte den 1 maj..

Jeg har fået en 3kvart seng af en veninde, og børnepengene skal bruges på nogle småting jeg kommer til at mangle, og efter hvad jeg har regnet ud, kan jeg købe mig en ny sofa også..

Lejligheden var rigtig lækker.. 2 store værelser, et badeværelse på en okay størrelse, og et rigtig flot køkken som er i sammenhæng af stuen som dog ikke er så stor igen.. Men der er plads til mig og sønnike, og det er hovedsagen.. Det var et rigtig lækkert sted, med massere af udeplads til børnene, egen terasse som er lukket helt af osv.. Nu glæderj eg mig bare endnu mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Guldet

Anonym skriver:

på trods af den smøre jeg måtte høre på fra viceværten, så føler jeg mig ekstremt heldig at jeg allerede har fået tilbudt en lejlighed, og den er lige blevet accepteret.. Nu venter jeg bare på at skulle underskrive kontrakten, betale indskuddet, og så er jeg klar til at flytte den 1 maj..

Jeg har fået en 3kvart seng af en veninde, og børnepengene skal bruges på nogle småting jeg kommer til at mangle, og efter hvad jeg har regnet ud, kan jeg købe mig en ny sofa også..

Lejligheden var rigtig lækker.. 2 store værelser, et badeværelse på en okay størrelse, og et rigtig flot køkken som er i sammenhæng af stuen som dog ikke er så stor igen.. Men der er plads til mig og sønnike, og det er hovedsagen.. Det var et rigtig lækkert sted, med massere af udeplads til børnene, egen terasse som er lukket helt af osv.. Nu glæderj eg mig bare endnu mere..

ihh det lyder bare fantastisk.. .. Tillykke med den

Anmeld

7. april 2011

Kruse90

ihh hvor er det bare fantastisk
Tillykke med den
Håber du bliver glad for at bo der

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

LAURAS MOR skriver:

ihh det lyder bare fantastisk.. .. Tillykke med den

det er fantastisk.. og så bor der en masse med børn der også..

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

ihh hvor er det bare fantastisk
Tillykke med den
Håber du bliver glad for at bo der

det er rigtig fantastisk, og fatter ikke det er gået så stærkt.. men nu må datoen bare godt blive den 1 maj så jeg kan flytte ind..

jeg tror jeg bliver rigtig glad for at bo der.. der bor en masse andre med børn der også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.