Jeg har noget i omegnen af 250 venner på fjæs...
Jeg har nørdet lidt megt inde i privatindstillingerne så der er forskellige tilgange for forskellige venner..
Jeg er både venner med folk fra min folkeskole, efterskole, tidl jobs og uddannelser. Derudover så er jeg venner med nogle fra et andet barnesite og så er der mine venner som ikke passer ind i div. kategorier...
Derudover så idet at jeg er single, og er lettere aktiv på datingsites, så bliver jeg venner med de fyre som KUNNE være potentiale (altså ikke alle og enhver).. Men sjovt nok er der flere kvinder fra den ene af siderne på den liste end mænd.. (og nej jeg er ikke til piger, klikker bare godt med dem).
Det er kun mine tætte venner som har adgang til alle oplysninger og billeder...
Dem som jeg har kendt engang, har ikke adgang til alle billeder eller mine statusser/væg samt kun har få oplysninger.
De mennesker fra datingsiden jeg snakkede om - de har kun adgang til få informationer og så nogle fotoalbums hvor det KUN er mig.. altså ikke ferier med Xen eller mapperne med billeder af min søn.
Så der er stor forskel på vennerne.. og nogle af dem er pga netværk, imens andre.. tja.. for sjov vel... I dunno..
Med det sagt - det kan være at din mand har sat dem på vennelisten pga et ønske om at udbygge netværket.. ?? altså i arbejdssammenhæng...
Anmeld