Erfaring med en Leander seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.127 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. april 2011

MaybeBaby

Jeg har forelsket mig hovedkulds i Leander sengen til når den bette kommer, men læste lige nogles anbefalinger af den på en anden side, hvor de fleste var negative omkring den. At den for hurtigt blev for lille og lign.

Er der nogle herinde med erfaringer omkring denne sindsyge flotte (og dyre) seng?

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

ullamor1

Hej

Nej jeg kan godt forstå du er vil med den - Jeg har selv brugt vuggen til de små. Men kan ikke forstå de sige den bliver for lille, for temme seng er som regl 60 x 120 og jumior er som regl 70 x 140 og hos Leander er målne 70 x 120 cm, barneseng med høje eller lave gavle, til juniorseng, 70 x 150 cm.

Jeg har min Leander vugge fra  http://www.kidsnbaby.dk/boernemoebler Der kan du også selv sammen ligne mål 

Anmeld

10. april 2011

MaybeBaby

ullamor1 skriver:

Hej

Nej jeg kan godt forstå du er vil med den - Jeg har selv brugt vuggen til de små. Men kan ikke forstå de sige den bliver for lille, for temme seng er som regl 60 x 120 og jumior er som regl 70 x 140 og hos Leander er målne 70 x 120 cm, barneseng med høje eller lave gavle, til juniorseng, 70 x 150 cm.

Jeg har min Leander vugge fra  http://www.kidsnbaby.dk/boernemoebler Der kan du også selv sammen ligne mål 

Super dejligt svar - så vil jeg forsætte med at kigge sulten efter den i de forskellige butikker

Anmeld

10. april 2011

DianaMalou

min datter har os leander sengen .. og den er bare så god .. er så glad for at jeg fik den til hende .. og kunne ikke få en bedre seng .. hun er så 16 mdr nu og bruger stadig træmmesengen .. men kan kun anbefale den

Anmeld

10. april 2011

MaybeBaby

DianaMalou skriver:

min datter har os leander sengen .. og den er bare så god .. er så glad for at jeg fik den til hende .. og kunne ikke få en bedre seng .. hun er så 16 mdr nu og bruger stadig træmmesengen .. men kan kun anbefale den

Hurraaaa.. Endnu et positiv svar Jamen så må jeg vist hellere få sparet sammen eller være heldig på Den blå avis eller lign Og tak for svaret

Anmeld

11. april 2011

isimaven

Kan godt forstå din forelskelse Den er så lækker!!!Min dreng bliver 4 om en måned og han bruger stadig sin fine Leanderseng hans storesøster sov i sin juniorseng på 140 cm indtil hun fyldte 7 år og fik en ny seng i fødselsdagsgave (hun kunne godt have fortsat med at sove i den lidt endnu da hun med sine 125 cm ikke fyldte den ud)Så helt klart en anbefaling og kan ikke forstå at man synes den hurtigt bliver lille??? Synes da klart at 7 år er pænt lang tid og maaaange nætters søvn i den pæne pæne seng men pyha den er dyr fra ny så jeg keydser fingre for at du finder en brugt

Anmeld

11. april 2011

MaybeBaby

isimaven skriver:

Kan godt forstå din forelskelse Den er så lækker!!!Min dreng bliver 4 om en måned og han bruger stadig sin fine Leanderseng hans storesøster sov i sin juniorseng på 140 cm indtil hun fyldte 7 år og fik en ny seng i fødselsdagsgave (hun kunne godt have fortsat med at sove i den lidt endnu da hun med sine 125 cm ikke fyldte den ud)Så helt klart en anbefaling og kan ikke forstå at man synes den hurtigt bliver lille??? Synes da klart at 7 år er pænt lang tid og maaaange nætters søvn i den pæne pæne seng men pyha den er dyr fra ny så jeg keydser fingre for at du finder en brugt

Ja eller at svigerfar forbarmer sig over hans første barnebarn! Og jeg forstod nemlig heller ikke helt hvorfor de skulle mene den blev for lille for hurtig, derfor jeg lige ville have lidt erfaringer fra et forum jeg stoler på Men tak for dit svar

Anmeld

13. april 2011

Snuske

Vi har både babysengen til den yngste og juniorsengen fra Leander til den mellemste. Og min datter der fylder 2 år om  3 uger ligger stadig fint i babysengen. Den er slet ikke for lille. Tværtimod er den lidt bredere end normale tremmesenge. Vi er SÅ glade for den. Og nyder hver dag at kigge på begge senge fordi de er så smukke.

Anmeld

13. april 2011

Tulle28

Vi har Leandersengen i hvid og er SÅ glade for den Synes den er ret stor, så kan ikke forstå at nogen synes den bliver hurtigt for lille? Jeg ville helt sikkert begynde at spare op, hvis jeg var dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.