feriepenge spørgsmål??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. april 2011

Anonym trådstarter

Optjener man feriepenge på barsel??? I så fald hvor ka man indkræve dem henne???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

minbaby

Hvis du er medlem af en a-kasse optjener du mulighed for feriedagpenge.

Du skal så søge om den i din a-kasse, når du har afholdt alt hvad du har optjent ved en arbejdsgiver. Endvidere skal du på ferie tidspunktet være medlem af en a-kasse og have dagpengeret

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

minbaby skriver:

Hvis du er medlem af en a-kasse optjener du mulighed for feriedagpenge.

Du skal så søge om den i din a-kasse, når du har afholdt alt hvad du har optjent ved en arbejdsgiver. Endvidere skal du på ferie tidspunktet være medlem af en a-kasse og have dagpengeret

Super Tak for svar Var nemlig i tvivl, og har ikke optjent ret mange ved min arbejdsgiver nemlig og har intet hørt fra fagforeningen nemlig

Anmeld

7. april 2011

minbaby

Anonym skriver:

Super Tak for svar Var nemlig i tvivl, og har ikke optjent ret mange ved min arbejdsgiver nemlig og har intet hørt fra fagforeningen nemlig

Hvis det er feriepenge for indeværende ferie år skal du skynde dig at rette henvendelse til dem, da du skal søge inden 30.4.

Er det for næste ferieår vil du modtage en oplysnings seddel hvoraf det fremgår hvor mange du har mulighed for at søge om.

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

minbaby skriver:

Hvis det er feriepenge for indeværende ferie år skal du skynde dig at rette henvendelse til dem, da du skal søge inden 30.4.

Er det for næste ferieår vil du modtage en oplysnings seddel hvoraf det fremgår hvor mange du har mulighed for at søge om.

okay ja så skal jeg da lige have fat i dem i morgen, for det er penge til i år

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

minbaby skriver:

Men så er det da underligt at jeg ikke har hørt noget fra dem

Anmeld

7. april 2011

minbaby

Anonym skriver:

Men så er det da underligt at jeg ikke har hørt noget fra dem

Der er rigtig mange a-kasser der idag kun ligger oplysnings sedler på nettet. Det vil sige at alle medlemmer har en persom´nlig side hvor de kan gå ind og se den slags breve. Oplysningssedlerne for ferie året 1. maj 2011 - 31. april 2012 bliver først udsendt her i april.

Når du skriver det er til ferie i år. er det så før eller efter 1. maj du mener?? Hvis det er efter skal du først afholde dine egen optjente dage inden du kan søe om feriedagpenge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.