Voldsomme mavekramper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser :-)

Jeg er gravid i uge 19, jeg har de sidste par dage, fået de hersens vilde mave-kramper/kneb, hvor det bare har føltes som knive i min mave, nær tarmene, tror jeg.

Nogle gange er det så slemt, at jeg knækker sammen, og bare må bide smerten i mig.. Og det føltes lidt som om jeg skal på WC (hehe) inden de kommer. 

Nogle der har prøve dette selv, eller ved hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 19, jeg har de sidste par dage, fået de hersens vilde mave-kramper/kneb, hvor det bare har føltes som knive i min mave, nær tarmene, tror jeg.

Nogle gange er det så slemt, at jeg knækker sammen, og bare må bide smerten i mig.. Og det føltes lidt som om jeg skal på WC (hehe) inden de kommer. 

Synes måske du skulle kontakte lægen.. Det lyder lidt træls :/

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Synes måske du skulle kontakte lægen.. Det lyder lidt træls :/

Ja, kan være jeg skulle prøve det :-)

Anmeld

8. april 2011

minlilleskat

Anonym skriver:

hejsa

jeg er gravid i 21 uge ,og har selv prøvet det, og har det stadig nogle gange, jeg kom akut til scanning, da de trode der var noget galt med baby, men der var ingenting, og lægen sage det kunne være forstoppelse, men jeg følte mig ikke forstoppet, men jeg begynte at tage magnesia som er afføringspiller, og siden jeg er begynt på dem har jeg ikke haft det så slemt.

men held og lykke til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.