Vildt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

princessnanna

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

pussepige

Stort Tillykke

Anmeld

10. april 2011

Clisolka

Stort tillykke 

Anmeld

26. maj 2011

CeViss

Tillykke

Det er da vildt fedt.

I har da masser af år til at tage en uddannelse

Jeg er selv 22 og har 1 barn og ingen uddannelse, jeg skal først i gang om 1½ år.

Anmeld

26. maj 2011

akskovmose

Millesmammi skriver:

fordi vi er 18 år, og venter nummer 2 - uden uddannelse - men er igang begge to ..

STORT STORT tillykke.. Nogle folk kan bare kun se det negative i noget man selv er SÅ lykkelig for.. Vi venter vores 4. barn, er 29 år, og får da dumme kommentar, om denne graviditet "Er du det man kalder en avls-ko" GU er jeg ej, og vi er lige så lykkelige over vores kommende barn, som vi har været ved vores 3 andre børn.. 

Jeg tager hatten af for dig.. Uddannelse kan komme bagefter, man har ikke hele livet muligheden for at være ung med sine børn.. Uddannelse kan man godt tage med børn, tog selv først uddannelse efter vores 3 første børn.. 

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

Millesmammi skriver:

så kan jeg ikke holde mund mere! ved godt der nok kommer nogle negative kommentarer... men vi skal være forældre IGEN! .

Kæmpe stort tillykke... 

Men hvor negative kommentarer? 

Anmeld

26. maj 2011

Millesmammi

akskovmose skriver:

STORT STORT tillykke.. Nogle folk kan bare kun se det negative i noget man selv er SÅ lykkelig for.. Vi venter vores 4. barn, er 29 år, og får da dumme kommentar, om denne graviditet "Er du det man kalder en avls-ko" GU er jeg ej, og vi er lige så lykkelige over vores kommende barn, som vi har været ved vores 3 andre børn.. 

Jeg tager hatten af for dig.. Uddannelse kan komme bagefter, man har ikke hele livet muligheden for at være ung med sine børn.. Uddannelse kan man godt tage med børn, tog selv først uddannelse efter vores 3 første børn.. 

er dog igang med en udd, der kommer bare en pause :-D

Anmeld

26. maj 2011

Carina:-)

Tillykke

Anmeld

27. maj 2011

Dot D

Stort tilykke med det

Jeg synes da kun det er positivt, at I begge er godt igang med uddannelse, det viser da bare, at I er ansvarlige for jeres liv, og dermed også nok skal kunne styre to dejlige unger

Så igen... STORT TILLYKKE....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.