Wild west town - facebook ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Happiness

Er der nogen der spiller Wild west town på facebook?? Mangler nemlig 3 naboer, og tror snart mine facebookvenner er træt af at blive "spammet" om at blive min nabo

Send evt en privat besked med link til din side, så kan jeg add'e eller spørg efter mit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

lene

har lige sendt dig en privat besked

Anmeld

7. april 2011

NoName

hvad går spillet ud på??? er det noget med at dyrke mad som skal høstes inden en vis tid???

Anmeld

7. april 2011

Happiness

noname skriver:

hvad går spillet ud på??? er det noget med at dyrke mad som skal høstes inden en vis tid???

Nej, det er lidt ligesom en gård. Man skal plante marker, som jo skal høstes inden de går ud. Købe dyr, fjerne ukrudt og sådan... Men ellers er det et spil hvor du hele tiden får nye udfordringer, som man så skal opnå.

Rent tidsfordriv

Anmeld

7. april 2011

NoName

Happiness skriver:

Nej, det er lidt ligesom en gård. Man skal plante marker, som jo skal høstes inden de går ud. Købe dyr, fjerne ukrudt og sådan... Men ellers er det et spil hvor du hele tiden får nye udfordringer, som man så skal opnå.

Rent tidsfordriv

Så har det ikke den store interesse.... jeg skal jo snart tilbage på job og har derfor ikke mulighed for at høste i tide...

Anmeld

7. april 2011

Happiness

noname skriver:

Så har det ikke den store interesse.... jeg skal jo snart tilbage på job og har derfor ikke mulighed for at høste i tide...

Ja det kan være et problem. Jeg plejer nu ik at have problemer med det. Man har vidst lang tid at nå det i. Eller også har jeg været heldig

Anmeld

10. april 2011

Happiness

upper lige engang Mangler nu kun 1 nabo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.