Kan godt sætte mig ind i problematiken. Hvad med f.eks en Trip-trap stol, da de begge jo kan bruge en i mange år. (og hynde og hvad der nu følger med)
Et ekstra badekar (et af de der sammenklappelige) så de kan have hver deres badekar, da det store måske snart vil være så stor at de ikke kan side i det samme.
En løbe cykel (hvis I ikke har det til jeres første)
Dekoration til værelset. F:eks billeder, eller wallstickers eller hvad I nu tænker der skal være i den lilles værelse som I ikke vil genbruge fra den "store".
Hvis I ikke har det til den store, så har vi haft meget glæde at sådan en oppustelig hest. (kan selvfølgelig først bruges når hun er noget ædre)
Jeg købte forleden fra H og M sådan en dejlig "morgenkåbe" med lynlås, som de kan bruge når de har været i f.eks bad, svømmehallen og senere når de bliver lidt ældre på stranden. Den var rigtig fin.
Måske gavekort til en god skobutik, da sko jo er en af de ting de ikke kan arve men som hurtig løber op.
Ting som ofte bliver hurtig nusset og brug som man måske gerne vil have nyt af f.eks: Termotøj eller lign som den lille får brug for i dp/vs
Nye legeting til badekaret (synes hurtig de ænder osv man har kan trænge til udskiftning) Så kan den lille ny får helt nye.
Måske en ny puslemåtte (hvis der er behov) men den vil man så selvfølgelig købe selv inden barnedåben hvis det var tilælde,
hmm, det var lige det jeg kunne finde på.
Held og lykke med det hele.
Anmeld