Hvordan så menuen ud, hvor mange var i, hvor var i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Ja hvordan så disse ting ud til jeres barns/børns barnedåb

Har en datter på 3 mdr og vi er SLET ikke gået igang med forberedelserne, eller jo, her lige før tog jeg en stak papir frem for at skrive hvem som skal inviteres! Intet andet har vi endnu nået eller begyndt på

Hvordan gjorde i med overstående ting ?

Evt forslag til bordkort, borddækning, indbydelser mm, med billeder af jeres eget ville være super

fra mig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

tinasmor

Hvis du kigger i menuen under "barnedåb" er der en hel masse tråde om både menu, opdækning, priser osv osv.

Håber du finder det du leder efter.

Anmeld

7. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

tinasmor skriver:

Hvis du kigger i menuen under "barnedåb" er der en hel masse tråde om både menu, opdækning, priser osv osv.

Håber du finder det du leder efter.

orr det kendte jeg slet ikke til : ) Troede den gik på google nemlig, thi hi. Takker !

Anmeld

7. april 2011

Baby2010/2013

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Ja hvordan så disse ting ud til jeres barns/børns barnedåb

Har en datter på 3 mdr og vi er SLET ikke gået igang med forberedelserne, eller jo, her lige før tog jeg en stak papir frem for at skrive hvem som skal inviteres! Intet andet har vi endnu nået eller begyndt på

Hvordan gjorde i med overstående ting ?

Evt forslag til bordkort, borddækning, indbydelser mm, med billeder af jeres eget ville være super

fra mig ..

Vi er så små igang med at planlægge vores søn, Emil's, båd.

Vi har inviteret 65 og vi bliver 54, så næsten fuldt hus hehe

Maden kommer fra Jysk Diner som jeg kun har hørt godt om. Derfra får vi en Mexicansk buffet, for at gøre det lidt anderledes, og derefter laver vi kage-kaffe-frugt-bord, hvor min mor og søster bager og så får vi lavet en rigtig fin en som min mands veninde laver! Drikkelse køber vi i Tyskland!

Vi holder dåben i en børnhave, da der kommer 12 børn. På den måde vil de være aktiveret det meste af dagen med legetøj, legeplads osv.

Håber det kunne inspirerer dig lidt...og forresten et lille tip til f.eks. bordkortholderer, køb marengskys og skær forsigtigt med en skarp kniv en smal rids, hvor man kan stikke set stykke pap/karton ned. På pappet skrives gæstens navn.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.