Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valkyrien skriver: Hvor er den flot! Godt gået! Personlig er jeg mættet godt af fondant - har ikke spist det i over 2½ år nu. Men nogle mennesker elsker smagen af det
Hvor er den flot! Godt gået!
Personlig er jeg mættet godt af fondant - har ikke spist det i over 2½ år nu. Men nogle mennesker elsker smagen af det
Tak skal du ha!. Er så stolt over den nu hvor det er første gang. Hehe!!
Jeg var lige ude og rive et LILLE stykke af kagen så jeg kunne smage omd et smagte af bæ'
Men Mmmmhh. Det smager lækkert. Så nu er jeg ikke længere nervøs!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak skal i ha alle sammen
Hi hi hi, hvor er den sød
Hvor er den bare rigtig sød Rigtig flot lavet
Den er rigtig sød.
Men lige en advarsel: Pas på,man bliver skisme bidt af at lave kager....
fondant smager devsærre ikke særlig godt...
Men sød kage :-D Må indrømme jeg trak lidt på smilebåndet - den er super sød, men ligner lidt et barn har væet med til at lave den :-D
Men det er svært at arbejde med fondant i starten.
quity skriver: Den er rigtig sød. Men lige en advarsel: Pas på,man bliver skisme bidt af at lave kager....
Ja, det har jeg fundet ud af !Jeg skal lave en til imorgen til mine små Niecer, som blev helt forelsket i den
MinNoah skriver: fondant smager devsærre ikke særlig godt... Men sød kage :-D Må indrømme jeg trak lidt på smilebåndet - den er super sød, men ligner lidt et barn har væet med til at lave den :-D Men det er svært at arbejde med fondant i starten.
Syntes nu det smagt meget godt !!- Ja, jeg har ikke gjort mig toooootalt umage. Lavede den på 2 timer. Hahahaha. Men laver en ny imorgen til mine små niecer, de er helt forelsket i sådan nogle kager.
Den er da sød
Sød baby
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128