Anonym skriver:
Jeg spurgte ind til det for noget siden.
Jeg kan fortælle at her hvor jeg bor er der psykologisk rådgivning. Der ringede jeg til i forgårs og fik en afbudstid fredag.
Selvom mine børn ikke viser nogle tegn på at de har det skidt, så mente psykologen det qua vores historik var rigtig ansvarsfuldt at kontakte hende. Børnene skal dog ikke afsted, men jeg skal snakke med hende og få redskaber til at hjælpe mine børn, hvis de viser tegn på noget. Måske der er tegn jeg ikke ser.
Men man kan altså let få hjælp også til sjælen hvis man har brug for det. Det synes jeg er positivt og vigtigt at huske. Fpr børn tager jo alt ind, de små pus.
Bare lige en opdatering. 
Jeg har ikke set dit tidligere indlæg, men jeg vil da gerne give noget respons.
Jeg ved ikke hvordan din holdning har været til at skulle tage kontakt til en psykolog, men jeg vil i hvert fald skamrose dig for det! Jeg synes det er flot at mødre eller ja bare gennerelt mennesker! Tager hånd om deres problemer og gør noget ved det, om det så er at søge hjælp hos en psykolog eller få hjælp af en veninde bare man kommer i gang!
Jeg hader mennesker, som bare sidder indelukket og har ondt af sig selv, og ikke er sociale fordi de lige præcis har så meget i bagagen, men der er altig hjælp at hente 
Jeg håber du forstår hvad jeg mener, dette er en ros til dig 
Anmeld