sko til dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Kløver

Jeg har form til at kunne lave de små søde sko i mmf, men hvor længe før dåben skal man lave skoene, skal de laves dagen før eller 1 uge før, eller hvordan?? 

andre gode fif til når jeg skal igang med dåbskagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

mariamiss6

Hmmm jeg ville lave skoen en uge før, ikke fordi det som sådan er strengt nødvendigt, men for at du har en chance for at nå at lave en ny, hvis nu du synes din første er helt forkert...

Også for at sikre at den kan bære sig selv uden at du skal have den fyldt med alt muligt mens den er på kagen

Det skader aldrig at lave tingene på forhånd, men nogle ting kan blive skrøbelige når de tørrer, hvis det er sådan noget som bogstaver, eller meget tynde blomster for eksempel

Der er sikkert masser af gode råd, men kig kageklubben igennem, for at se om der skulle være noget du kan bruge, jeg orker ikke rigtig remse alt muligt op sådan ud af det blå

Anmeld

10. april 2011

Kløver

mariamiss6 skriver:

Hmmm jeg ville lave skoen en uge før, ikke fordi det som sådan er strengt nødvendigt, men for at du har en chance for at nå at lave en ny, hvis nu du synes din første er helt forkert...

Også for at sikre at den kan bære sig selv uden at du skal have den fyldt med alt muligt mens den er på kagen

Det skader aldrig at lave tingene på forhånd, men nogle ting kan blive skrøbelige når de tørrer, hvis det er sådan noget som bogstaver, eller meget tynde blomster for eksempel

Der er sikkert masser af gode råd, men kig kageklubben igennem, for at se om der skulle være noget du kan bruge, jeg orker ikke rigtig remse alt muligt op sådan ud af det blå

tak for svar, har kigget i kageklubben, men kunne ikke finde noget, og må indrømme jeg ikke orkede at nærstudere de tusindvis af lange lange tråde

Tænkte nogen havde prøvet at lave skoene før, og vidste om hvordan man gjorde det bedst, netop det med om de skal tørre og sådan

Anmeld

10. april 2011

susser83

Hejsa

Jeg har lige lavet en dåbskage med sko på, og jeg lavede skoene 2 uger før de skulle bruges.

Knus Sus

Anmeld

10. april 2011

Kløver

Hejsa

Jeg har lige lavet en dåbskage med sko på, og jeg lavede skoene 2 uger før de skulle bruges.

Knus Sus

tak for svar lavede du dem i mmf eller? hvordan opbevarede du skoene indtil selve dagen, håber det er ok jeg spørger ind nogle gode fif

Anmeld

10. april 2011

Mama3

hejsa jeg har lige fulgt med på sidelinjen og vil gerne spørge om hvordan i opbevare pynten når den er lavet så den ikke bliver våd af evt kondens osv??

knus

Anmeld

10. april 2011

Kløver

Filucca&Smilla skriver:

hejsa jeg har lige fulgt med på sidelinjen og vil gerne spørge om hvordan i opbevare pynten når den er lavet så den ikke bliver våd af evt kondens osv??

knus

ja det gad jeg jo også godt vide, om man evt pakker den ind i plastik, eller bare lægger viskestykke over, og om det skal stå på køl eller bare tørt ved stuetemperatur

Anmeld

10. april 2011

susser83

Maja84 skriver:

tak for svar lavede du dem i mmf eller? hvordan opbevarede du skoene indtil selve dagen, håber det er ok jeg spørger ind nogle gode fif

Nogle af delene til skoene var i mmf andre var i købefondant (havde ikke nok købefondant). Jeg havde dem bare stående på en tallerken i køkkenet.

Knus Sus

Anmeld

10. april 2011

AnnePedersen

det er vigtig de ting man laver at de står et sted de kan tørre. Jeg putter mine ting i en skål med låg på som ligger løst og så op og stå på skabet.

Ved at anasmor bruger sko æsker til at opbevare i

Anmeld

10. april 2011

Kløver

AnnePedersen skriver:

det er vigtig de ting man laver at de står et sted de kan tørre. Jeg putter mine ting i en skål med låg på som ligger løst og så op og stå på skabet.

Ved at anasmor bruger sko æsker til at opbevare i

super tak for hjælpen, hvor lang tid i forvejen råder du til man laver dem bare så man ikke laver dem i for god, og de så slår revner eller tørrer helt ind og bliver grimme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.