Amme-bh'er hvor på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Dorthe1986

hej piger

Jeg skal have fat i en amme-bh, helst et sted hvor de har hurtig levering..

Men hvilken hjemmeside er god? Jeg har prøvet tøjbamsen, men den jeg ville have var udsolgt

Man skal helst kunne få i store størrelser og prisen må gerne være nogenlunde fornuftig. Anyway har i en side, med hurtig levering?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

CA

Change har en med fine blonder. Kan ikke huske prisen, men hvis du melder dig ind i klubben får du 20% De leverer ret hurtigt. Mener det er 1-2 hverdage... 

Anmeld

7. april 2011

Halbschön

Notanshop.com... Eller change

Anmeld

7. april 2011

CA

...men kan se du stadig er gravid. så er det ikke lidt tidligt at købe? Du ved jo ikke hvor meget mælken kommer til at gøre ved størrelsen af dine bryster. Jeg havde købt en på forhånd jeg slet slet ikke kunne passe efter mælken løb til! Kan anbefale en ammetop i stedet til de første dage. (fås billigt i Hm)  

Anmeld

7. april 2011

Dorthe1986

Carina87 skriver:

...men kan se du stadig er gravid. så er det ikke lidt tidligt at købe? Du ved jo ikke hvor meget mælken kommer til at gøre ved størrelsen af dine bryster. Jeg havde købt en på forhånd jeg slet slet ikke kunne passe efter mælken løb til! Kan anbefale en ammetop i stedet til de første dage. (fås billigt i Hm)  

Ja du har nok ret... havde tænkt at købe en enkelt nu i en skål større end hvad jeg bruger nu... Bare for at have en

Anmeld

7. april 2011

Halbschön

Dorthe1986 skriver:

Ja du har nok ret... havde tænkt at købe en enkelt nu i en skål større end hvad jeg bruger nu... Bare for at have en

Jeg købte denne i slutningen af graviditeten.. Den var fantastisk da der ikke er hverken skål eller noget i... Brugte den også da jeg havde født.. Da mælken så løb til tig jeg en tur i change og købte nogle lidt pænere ammebh'er

Anmeld

7. april 2011

CA

Dorthe1986 skriver:

Kan jeg godt forstå, men for mit vedkommende var det spild af penge. De første dage er brysterne bare pumpet op til absolut maks og lidt mere  indtil mælkeproduktionen er reguleret efter den lille. Derfor er en str. større for lidt til de dage og en alt for stor en kan ikke bruges efter... Så jeg havde stor glæde af den ammetop jeg havde fra HM - det eneste jeg gik i de førte dage. Den kan strækkes rimelig meget nemlig. Og Ja, det hele gyngede, men man skal jo ikke lige ud og løbe en maraton de første dage 

Jeg håber du finder ud af det Jeg fandt i hvert fald bare ud af at damen i undertøjsbutikken havde ret

Anmeld

7. april 2011

Dorthe1986

R&N skriver:

Jeg købte denne i slutningen af graviditeten.. Den var fantastisk da der ikke er hverken skål eller noget i... Brugte den også da jeg havde født.. Da mælken så løb til tig jeg en tur i change og købte nogle lidt pænere ammebh'er

Hvilken?

Ja tænkte at købe noget, der kunne give sig over et par størrelser for at være sikker på at kunne bruge den

Anmeld

7. april 2011

Halbschön

Dorthe1986 skriver:

Hvilken?

Ja tænkte at købe noget, der kunne give sig over et par størrelser for at være sikker på at kunne bruge den

http://www.notanshop.com/catalog/product_info.php?cPath=234_238&products_id=2657Glemte linket

Anmeld

7. april 2011

Dorthe1986

Carina87 skriver:

Kan jeg godt forstå, men for mit vedkommende var det spild af penge. De første dage er brysterne bare pumpet op til absolut maks og lidt mere  indtil mælkeproduktionen er reguleret efter den lille. Derfor er en str. større for lidt til de dage og en alt for stor en kan ikke bruges efter... Så jeg havde stor glæde af den ammetop jeg havde fra HM - det eneste jeg gik i de førte dage. Den kan strækkes rimelig meget nemlig. Og Ja, det hele gyngede, men man skal jo ikke lige ud og løbe en maraton de første dage 

Jeg håber du finder ud af det Jeg fandt i hvert fald bare ud af at damen i undertøjsbutikken havde ret

Ja måske jeg bare skulle investere i en ammetop i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.