Hvad må jeg tage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Mira0911

Valle81 skriver:

Ja jeg ville roligt gøre det - det er noget medatman skal tage mere end de 4*2 piller om dagen i en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang periode:0)

Jeg er mere rolig nu... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Du må gerne tage et par panodiler i ny og næ, det sker der intet ved..det er når folk har et overforbrug, hvor de tager hver eneste dag, den er gal.
Mht. ting til halsen, så forhør dig på apoteket, hvad de anbefaler, så er du sikker på, at du får noget, som ikke skader din bebs.

Hvis du ikke kan lide te, så drik fx varm naturlig saft med et par skiver appelsin eller citron i.
Det lindrer rigtigt godt..og ellers så er varm mælk med honning, jo stadig et godt gammelt vidundermiddel.
God bedring.

Kærligst
Sussie

Den med varm rød saft kender jeg fra efterskolen, årh det var godt...  

Jeg kan ikke lide mælk eller honning, så det bliver ikke noget af det heller... 

Anmeld

7. april 2011

signe.

jeg fik en virus under min 1 graviditet.. jeg fik strepsils, og tog også panodiler, men ikke i overflod.. når det var rigtig slemt, havde jeg måske taget 4 på en dag, nogle gange 5, hvis jeg lige skulle have 1 til at tage natten på.. jeg døjer også meget med piskesmæld, så kan ikke undvære de panodiler, men tager dem dog ikke så ofte, og KUN hvis jeg overhovedet ikke kan komme i dagen uden.. i denne graviditet (15+6) har jeg vist taget 4 I ALT. Jeg har snakket med lægen og han sagde god for det..

Anmeld

7. april 2011

<3

MoarJ skriver:

Åh jeg er ikke til chips, hver jeg får chips, får jeg på en underlig måde "lavet" sår i mundvigene... 

Når jeg ikke var gravid, lavede jeg tit noget kogende vand, og kom mynthe dråber i, nøøj det hjalp og få luft gennem næsen.. Det kommer til at stinke i hele hytten bagefter.... Hihi... 

Har lige været inde og ligge i sengen, jeg havde ikke ro nok til at kunne sove bare en lille time... 

Taaaak skattebasse... 

Så spis måske nogle saltflager? Det er for saltet skyld jo

De nada baby

Anmeld

7. april 2011

Mira0911

Kirle skriver:

Så spis måske nogle saltflager? Det er for saltet skyld jo

De nada baby

Arj hvis jeg skal spise chips, bliver det salt skruer, for det kan umuligt lade sig gøre at jeg får lavet sår i mundvigene... 

Anmeld

7. april 2011

Kløver

MoarJ skriver:

Jeg er rigtig skidt tilpas idag... Det startede igår... Med lidt ondt i halsen... og snot kampe... 

Idag er det helt hen i vejret... Det gør ondt hver gang jeg synker... 

Jeg har en træls hovedpine... Må jeg nu også tage Panodil? Læste for noget tid siden herinde en bruger havde læst at der var fundet noget i panodiler som kunne skade barnet - Om der er fundet ud af mere om det, ved jeg ikke... 

Må jeg tage Strepsils? 

"smerterne" i halsen må jeg også kunne tage med varm kakao... Jeg er ikke the drikker, tror ikke jeg lære det... 

Nogle der kan hjælpe? 

Jeg snakkede med apoteket da jeg var gravid, og de sagde man godt må tage panodil, de har ikke hørt om dte skulle være skadeligt, og så længe det kun er til husbehov og feks ikke er flere gange om dagen og hver dag, skulle der intet ske ved det

Anmeld

7. april 2011

maryjane

Min jordmoder siger man må tage panodiler(og andet med p), ligesom alle andre.

De tilfælde der havde givet misdannelser, var i et forsøg hvor kvinderne havde taget dobbelt så meget som der står på dåserne om dagen, over en periode. Det var ihvertfald noget lign. det hun sagde.

Anmeld

7. april 2011

<3

MoarJ skriver:

Arj hvis jeg skal spise chips, bliver det salt skruer, for det kan umuligt lade sig gøre at jeg får lavet sår i mundvigene... 

Så æd du dig nogle saltskruer som er fyldt med alt muligt skidt - bvard! Hvis du kan få det ned så spis... Og se så at få nogle B vitaminer til de mundviger

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Den med varm rød saft kender jeg fra efterskolen, årh det var godt...  

Jeg kan ikke lide mælk eller honning, så det bliver ikke noget af det heller... 

Så hold du dig bare til saften..det er også godt for c-vitaminerne.

Forresten..hvis du kan lide det...har du så prøvet hybente?
Det kan de fleste, der ikke kan lide te, godt lide, netop fordi det er meget saft-agtigt, både i farve, smag og duft..og så er det en rigtig c-vitaminbombe.
det kan købes i de fleste supermarkeder på breve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.