Fondant stiletsko og clutch taske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.859 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. april 2011

SHERO

Tænkte jeg hellere måtte være på forkant med min sko denne gang, og lave den i god tid, så den ikke knækker som sidst...

Sko og taske til en fødselsdags kage til min veninde der fylder 26 næste månede... :-)

Er så stolt, især af tasken, synes den blev så fin... :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Malonde1985

Flot flot og flot!! :-)

Anmeld

7. april 2011

twinny

både skoen og tasken er blevet så fin...

Anmeld

7. april 2011

SHERO

Mange tak

Anmeld

7. april 2011

twinboys

Hvor er det godt lavet

Anmeld

7. april 2011

Loa

Begge dele er da blevet VILDT gode

Tasken ser sgu da helt ægte ud

Anmeld

7. april 2011

SHERO

Loa skriver:

Begge dele er da blevet VILDT gode

Tasken ser sgu da helt ægte ud

Ihh mange tak, er altså også ret så stolt af den taske... i hvert fald ikke sidste gang jeg kaster mig ud i sådan en...

Anmeld

7. april 2011

acdp8620

Hold da op. Super flot lavet Hvor lang tid i forvejen kan man egentlig lave pynten, og hvordan skal det så opbevares??

Anmeld

7. april 2011

SHERO

acdp8620 skriver:

Hold da op. Super flot lavet Hvor lang tid i forvejen kan man egentlig lave pynten, og hvordan skal det så opbevares??

Takker. :-) denne her gang er jeg i god tid, for at undgå skoen ikke knækker... Men tror det kommer an på om man bruger fondant eller MMF, min erfaring siger mig i hvert fald at fondant tørre hurtigere (alt efter tykkelse selvfølgelig) Tror jeg ville lade det stå 1-2 uger hvis det er tynde ting som f.eks. skoen. Tasken 3-4 dage..

Opbevare det bare på køkkenbordet eller i et skab hvis det skal stå længere tid...

Anmeld

7. april 2011

ZamanogDania

Nej hvor er bare fedt. Tasken ligner bare en ægte taske. Hvordan har du lavede skoene? Brugte du en udstikker? Hvis ja hvilken en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.