Ideer til sjov underholdning til rund fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.523 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. april 2011

sismofutten

Ja, sagen er den, at min kære onkel fylder rundt (50 år) i slutningen af måneden, og vi vil finde på noget underholdning - men er lige pt. helt tom for ideer - så må jeg ikke høre hvad I har lavet af sjove, skøre, hyggelig osv. indslag til en fødselsdag, bryllup eller lignende, så jeg kan blive lidt inspireret :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

sismofutten

Kom så tøser med Jeres sjove indlæg :-)

Anmeld

9. april 2011

Nettemor

vi skal holde polterabend for min bror og svigerinde her i marts og så har vi bestilt en mavedanser. hun kommer så ud med kostumer til brudeparret og hoftebælter til os alle sammen og så skal vi alle danse mavedans. glæder mig helt vildt. tror det bliver kanon sjovt

Anmeld

9. april 2011

Turtles

Skal det være underholdning alle skal være med til, eller kun fødselaren, der skal udsættes??

Anmeld

12. april 2011

sismofutten

nettemor skriver:

vi skal holde polterabend for min bror og svigerinde her i marts og så har vi bestilt en mavedanser. hun kommer så ud med kostumer til brudeparret og hoftebælter til os alle sammen og så skal vi alle danse mavedans. glæder mig helt vildt. tror det bliver kanon sjovt

Ej, det lyder også bare rigtig sjovt - rigtig god fornøjelse med det..

Det jeg tænkte på, var noget vi selv skulle lave - altså, ikke hvor der kommer en uderfa :-)

Anmeld

12. april 2011

sismofutten

Turtles skriver:

Skal det være underholdning alle skal være med til, eller kun fødselaren, der skal udsættes??

Det er faktisk helt lige meget - bare vi ikke skal have en "udefra" som kommer :-)

Anmeld

12. april 2011

Turtles

Hvis der kommer mange venner med og i ik er alt for mange mennesker.
Er det en sjov leg hvis alle skiftes til at rejse sig op og fortælle hvor de mødte din onkel første gang eller hvad de husker ham bedst for.
Prøvede det til en 30 års fødselsdag og det var ret sjovt..

Ellers kan du via nettet finde en masse sange, hvor gæsterne skal op og sætte hjerte klistermærker på din onkel f.eks.

Håber du finder på noget sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.