Williams'Mor skriver:
Hej alle sammen!
Jeg skal have en kage med til klassen imorgen da jeg går på Barsel.
Og har tænkt mig at lave en rigtig lækker og sjov kage.
Jeg søger en opskrift på en sjov & lækker kage.
Jeg har set der er mange videoer til hvordan man laver sådan en kage med en gravid mave, men det er på engelsk hvilket jeg bare stinker til!!
SEND GERNE EN OPSKRIFT OG NOGLE BILLEDER AF JERES KAGER
Knus herfra!
Jeg ved ikke om du kan bruge dette til noget 
Jeg har aldrig selv lavet sådan en kage, men jeg har en forestilling om hvordan man laver maven 
Du skal have fat i en skål der er rimelig rund i det, gad vide om du tør stå i butikken og sætte skålen ned over din babybo 
Hehe men i hvert fald når du har sådan en skal du jo først putte Vita wrap rundt i skålen så din mave kage har nemmere ved at komme ud af skålen, derefter skal lagkagbund i skålen og det skal presses ned sådan at skålen ikke længere er synlig indefra så lægger du et lag creme på og det er kun fantasien der sætter grænser, men cremene skal helst kombineres sådan at du har noget sødt og noget syrligt 
Når du har lagt det lag creme på skal en lagkage bund på derefter putter du creme på igen og bliver ved sådan indtil du synes at "maven" er stor nok, du skal dog slutte af med bund.
Jeg tror du skal lade den trække i noget tid før du vender skålen.
Sådan kunne jeg godt forestille mig man laver maven på kagen, men jeg er sikker på du også bare kan stable runde lagkage bunde sammen også fylde den ekstra godt i midten sådan at du får den bule.
Så skal du "bare" have lavet resten af torsoen 
Anmeld