kønscanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. april 2011

mamiolvi

Vi har netop bestilt tid til kønscanning den 20 april, nøj hvor jeg glæder mig, jeg har tre drenge, ønsker mig lidt en pige, men bliver lige så lykkellig for at det hvis det er en dreng, det handler hvis mest om det praktiske, at jeg gerne vil kan forberede mig..
Derudover har vi fået tid til md scanning i dag, det er den 26 maj, og der skal vi også til samtale om kejsersnit som jeg skal føde ved...
ih hvor jeg pludselig føler der sker noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Fenja09

Det bliver spændende for jer at se hvad der gemmer i sig hulen

Oddsene for at det bliver en pige er lidt imod jer når i har 3 drenge i forvejen - det siges i hvert fald at har man fået en dreng, så falder "chancen" for at få en pige med 50 %, men du må da lige give en update når i har været afsted

Anmeld

7. april 2011

mamiolvi

Fenja09 skriver:

Det bliver spændende for jer at se hvad der gemmer i sig hulen

Oddsene for at det bliver en pige er lidt imod jer når i har 3 drenge i forvejen - det siges i hvert fald at har man fået en dreng, så falder "chancen" for at få en pige med 50 %, men du må da lige give en update når i har været afsted

det skal så lige siges, at drengen kun er mine, der er 10 drenge på 10 og en på 11 år som jeg har med min exmand, så det at det er en "ny" mand kan jo give lidt bedre chancer..

Anmeld

7. april 2011

Fenja09

mamiolvi skriver:

det skal så lige siges, at drengen kun er mine, der er 10 drenge på 10 og en på 11 år som jeg har med min exmand, så det at det er en "ny" mand kan jo give lidt bedre chancer..

Ja så er oddsene selvfølgelig lidt bedre

Men ellers så håber jeg da at i får en sund og rask lille bebs at se, uanset køn

Anmeld

7. april 2011

tinasmor

jeg har læst, at det lidt er en skøne med at hvis man har mange børn er samme køn at der så er stor sandsynlighed for at det næste bliver det samme. En undersøgelse havde vist, at det næsten er det samme hver gang, altså kun et par procenter mere den ene eller anden vej.

Håber I laver en "Beckham"

Anmeld

7. april 2011

Mauser.

Jeg skal d. 18 (: så spændende .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.