Hvordan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Anonym trådstarter

sismofutten skriver:

Det er jo en grund til at han har droppet x'en og valgt mig ;-)

Og ja, han har en fortid, men ligeså har jeg - dog vil jeg kun fokusere på vores fremtid ;-)

lige præcis ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Fenja09

Anonym skriver:

neej, du siger faktisk noget fornuftigt .. han siger os at dengang han gik med til at forlovelse for kun i håb om de ville stoppe med at skændes (forkert årsag, hvilket jeg har lært ham nu hihi) ..

men du har evig ret i det du siger.. vi har ikke i plan om at skal forlovelse lige pt, ingen grund til at forhaste sig, vi har et helt liv foran os, og nu tager vi snart fat på rollerne som forældre

Man skal selvfølgelig gøre det af den rigtige årsag og ikke som din kæreste gjorde første gang, godt du har fortalt ham det

Men din kæreste har sikkert haft de bedste intentioner i det forrige forhold og har sikkert troet at det ville hjælpe dem, men nu handler det jo om dig og ham - og det er kun det du skal tænke på, glem x´en og følg dit hjerte 

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Man skal selvfølgelig gøre det af den rigtige årsag og ikke som din kæreste gjorde første gang, godt du har fortalt ham det

Men din kæreste har sikkert haft de bedste intentioner i det forrige forhold og har sikkert troet at det ville hjælpe dem, men nu handler det jo om dig og ham - og det er kun det du skal tænke på, glem x´en og følg dit hjerte 

Ja, du har ret .. ville bare høre hvad i andre ville have gjort og synes .. heller ikke fordi jeg som sådan tænker på hende, for man kan slet ikke samligne det de havde og det vi har nu :p .. vi er skabt for hinanden og vi tror begge på at vi er ved hinanden til vejsende, ellers havde vi nok heller ikke valgt at skulle være forældre sammen hihi ,, ¨

Taak for dine råd og mening, det altid rart at høre andre

Anmeld

7. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

okey, man kan vel heller ikke være bekendt at hænge sig i en fortid..

Nej netop..det har jo intet med nutiden at gøre eller de følelser man har for hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.