Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Nuuuurrhhh en lille trold der ligger lunt og godt
Nuuuurrhhh en lille trold der ligger lunt og godt
Den har det lidt for godt, så doven den ikk lige ville give et lille hop
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miia90 skriver: Den har det lidt for godt, så doven den ikk lige ville give et lille hop
Drik noget koldt næste gang... smiler dog ikke
twinboys skriver: Drik noget koldt næste gang... smiler dog ikke
Ja
HVor er det bare dejligtTillykke med det.Nu må der altså snart komme et mavebillede
hvor er det bare godt for jer...
tillykke med hjerteblik..
Kruse90 skriver: HVor er det bare dejligtTillykke med det.Nu må der altså snart komme et mavebillede
tak søde maven er ikk voksede tror jeg, men skal nok snart tage mig sammen
Miia90 skriver: tak søde maven er ikk voksede tror jeg, men skal nok snart tage mig sammen
Ja det syntes jegVil jo gerne kunne se forskel fra start og til den vokser
Miia90 skriver: Hej Piger. så Har vi været til skanning igen. Vores baby har det godt. Hjertet slår derud af FANTASTISK og se den lille igen Bebsen har allerede sin moars sove hjerte, den ville simpelhen ikk være med til og hoppe lidt rundt, næh nej, den lå bare helt stille. Men det vigtigste er bare hjertet slår og den er voksede Har fået hun nu skanning tid d.27.4, da min gynækolog godt kunne tænke sig og se den vinke også lige inden NF som er d. 4.5 En lille update herfra, VI ER BARE SÅ LYKKELIGE Mia 8+5
Hej Piger. så Har vi været til skanning igen.
Vores baby har det godt. Hjertet slår derud af FANTASTISK og se den lille igen Bebsen har allerede sin moars sove hjerte, den ville simpelhen ikk være med til og hoppe lidt rundt, næh nej, den lå bare helt stille. Men det vigtigste er bare hjertet slår og den er voksede Har fået hun nu skanning tid d.27.4, da min gynækolog godt kunne tænke sig og se den vinke også lige inden NF som er d. 4.5
En lille update herfra, VI ER BARE SÅ LYKKELIGE
Mia 8+5
STORT tillykke med graviditeten, hvor er det bare vidunderligt for jer Jeg kan huske at i har haft en del problemer med at blive gravide, så det er godt at se at det er lykkedes
Ej hvor fantastisk... Havde ikke set du var gravid. Selvom jeg har prøvet at følge lidt med fra sidelinjen! Tusind gange tillykke!
Det er bare så spændende!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128