Er det der allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Anonym trådstarter

Da jeg skal til at bevæge mig ud af sengen, kan jeg se en lille våd plet på lagnet og kan ikke helt forstå hvor det kommer fra. Jeg finder så ud af at der "løber" noget væske ud af mit ene bryst. Er det allerede råmælk? Jeg er 20+1

Håber der er nogle der kan svarer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

missie20

Anonym skriver:

Da jeg skal til at bevæge mig ud af sengen, kan jeg se en lille våd plet på lagnet og kan ikke helt forstå hvor det kommer fra. Jeg finder så ud af at der "løber" noget væske ud af mit ene bryst. Er det allerede råmælk? Jeg er 20+1

Håber der er nogle der kan svarer

Ja det lyder til det. Jeg havde også allerede råmælk i starten af min graviditet, men det direkte løb ud, da jeg var i uge 32. Så ammeindlæg er en god ting at bruge i bh.

Anmeld

7. april 2011

anmaj

jeg ved ikke om det hedder råmælk, så meget har jeg ikke styr på det, men det er vidst meget normalt. mine bryster løb også tidligt i min første graviditet men er først begyndt nu her i min anden graviditet.. jeg er uge 33+6.

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar

Anmeld

7. april 2011

Mor Christa

Jep jep jep jep Mit startede i uge 18 cirka, og jeg slap ikke for det resten af min graviditet . Begyndte at gå med ammeindlæg i min BH, da det ofte løb ud på trælse tidspunkter Især når man stimulerer brystvorten eller vasker dem i badet eller sådan noget..
Så det kan også være du skal overveje at købe ammeindlæg.
Men tror ikke det hedder råmælk.. Råmælk er vidst det første der kommer ud af dine bryster efter du har født.. Dét du fodre babyen med de første dage inden mælken "løber til" .

kan ikke huske hvad det her hedder - men det er sådan noget råmælk agtigt noget

Anmeld

7. april 2011

tinasmor

jeg har også haft to bitte små pletter. 1 gang lige inden jeg kunne teste positiv. anden gang var jeg ca 27 uger henne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.