Spis dig gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Nana88

Ja piger jeg har endeligt fået fingerne i den bog og vil begynde at leve lidt efter det, regner dog ikke med at vupti så er man gravid, men gør det også for at tabe mig lidt...

Men er der nogle af jer der er blevet gravide efter i er startet med at spise efter bogen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

tinasmor

har spist efter den (dog kun 3 måneder, så kunne jeg ikke holde det længere), men ikke blevet gravid. Men har du PCO (som den jo er beregnet til) så vil den helt sikkert kunne hjælpe på et eller andet.

Håber I snart bliver gravide

Anmeld

7. april 2011

Nana88

tinasmor skriver:

har spist efter den (dog kun 3 måneder, så kunne jeg ikke holde det længere), men ikke blevet gravid. Men har du PCO (som den jo er beregnet til) så vil den helt sikkert kunne hjælpe på et eller andet.

Håber I snart bliver gravide

Nej jeg har ikke PCO, men tænkte at den måske alligevel ville være god at spise efter

Anmeld

7. april 2011

tinasmor

ja det skader jo aldrig. Men selve bogen er skrevet til hvis f.eks ens insulinsukker er lidt anderledes end andre der ikke har det. Derfor kan du se bagerst i bogen de ting som pco piger f.eks ikke har godt af (en del frugt, majs, havegryn osv) ting som "alm" piger heldigvis ikke tager skade af. Men selve kostrådene kan man jo altid bruge og som ikke PCOér kan du så heldigvis være lige mere large med visse ting (da det f.eks er rigtig svært ikke at måtte spise så meget rygbrød, eller holde sig fra visse frugter og slet ikke at måtte spise sukker osv)

Jeg synes bogen var god og overskuelig (lånte den på biblo)

Anmeld

7. april 2011

Dorthe1986

Nana88 skriver:

Ja piger jeg har endeligt fået fingerne i den bog og vil begynde at leve lidt efter det, regner dog ikke med at vupti så er man gravid, men gør det også for at tabe mig lidt...

Men er der nogle af jer der er blevet gravide efter i er startet med at spise efter bogen?

Hejsa

Nu har jeg pco og jeg spiste efter bogen og efter tre måneder havde kosten gjort at jeg havde tabt 13 kg, var begyndt at få min mens igen (havde ikke haft den af mig selv siden stop på p-piller hvilket var over 1 år) og søreme om jeg ikke også var gravid efter de tre måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.