mærkeligt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Dia

Jeg oplevede  noget meget mærkeligt og ubehageligt i nat. Jeg vågnede omkring kl. 1 ved, at jeg havde kraftige mave-krampe-agtige smerter. Samtidig var min mave hård som en sten! Det blev ved i ca. en halv time, så gik smerterne over og min mave blev blødere. Er der nogen, der ved, hvad det kan have været?

Dia, 33+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

SussieThyssen

Dia skriver:

Jeg oplevede  noget meget mærkeligt og ubehageligt i nat. Jeg vågnede omkring kl. 1 ved, at jeg havde kraftige mave-krampe-agtige smerter. Samtidig var min mave hård som en sten! Det blev ved i ca. en halv time, så gik smerterne over og min mave blev blødere. Er der nogen, der ved, hvad det kan have været?

Dia, 33+6

Hmmm..det kunne da godt tyde på, at du havde nogle forstadier til veer, men det er jo lige tidligt nok, så jeg ville nok lige kontakte FG og få et tjek.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. april 2011

Dia

Tak for dit svar. Jeg har ikke mærket noget som helst lignende siden - nu føles det helt normalt, og jeg har også mærket liv flere gange siden. Kan det være gået i sig selv igen, hvad det så end var?

Anmeld

7. april 2011

kamtok

Dia skriver:

Dia, 33+6

Det kan sagtens have været plukveer. De gør maven helt hård. Og selvom man siger at plukveer ikke gør ondt, så gør de det altså alligevel i nogle tilfælde - og det er bekræftet af en Jordemoder på Hvidovre hospital.

Anmeld

7. april 2011

Dia

Tak, det gør mig mere rolig  Men kan de godt vare så længe?

Anmeld

7. april 2011

Mette 28

Det lyder meget som de plukveer jeg har, med min den første var de rigtig slemme fra omkring 18 uge og blev sygemeldt omkring 25 uge, da jeg var begyndt at åbne mig lidt.. Denne gang kom de også ret tideligt men var så i forvejen sygemeldt, mine kan vare i flere timer.. Så vil sige at når du kun har oplevet det denne ene gang ville jeg bare være opmærksom på om de kommer igen og bliver værre, gør de det så få lige din læge eller jordemoder til at tjekke dig.. Men ellers så er det sikkert fordi din livmoder øver sig på en fødsel..

Skal lige siges at med min første fødte jeg først 39+6 og denne gang er jeg nu nået til 36+5 og skal have PKS om 14 dages tid. Så min livmoder har helt klart øvet sig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.