Hvilken forårs-/sommerjakke???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Sommersko

Nu er der jo ikke så forfærdelig længe til, der går børnepenge ind på kontoen, og i den forbindelse tror jeg, at jeg skal ud og have købt en forårs-/sommerjakke til tøsepigen.

MEN hvilken skal jeg vælge??????

Skal det være en fleece, softshell, alm stof ????? -  det er jo en jungel....

Hvilken har i købt/tænkt jer at købe til jeres under?? Og til jer der har lidt større børn, hvilke har I gennem årene været glade for og haft gode/dårlige erfaringer med??

Håber, I kan hjælpe mig lidt på rette vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Nybagt mor

Har købt en Mini A Ture anorak i år. Sidste år havde han en fleece jakke og det fungerede også fint

Anmeld

7. april 2011

Mor til Frederic og Freya

A.S. skriver:

Nu er der jo ikke så forfærdelig længe til, der går børnepenge ind på kontoen, og i den forbindelse tror jeg, at jeg skal ud og have købt en forårs-/sommerjakke til tøsepigen.

MEN hvilken skal jeg vælge??????

Skal det være en fleece, softshell, alm stof ????? -  det er jo en jungel....

Hvilken har i købt/tænkt jer at købe til jeres under?? Og til jer der har lidt større børn, hvilke har I gennem årene været glade for og haft gode/dårlige erfaringer med??

Håber, I kan hjælpe mig lidt på rette vej

Vi har købt den nye ej sikke lej soft shell jakke...soft shell; vindtæt - åndbart og vand afvisende...Det har vi kørt med siden han fyldte 1 år og der var det en fra colour kids. Da han var lidt over 1½ år gammel købte vi en fra McKenley. Og nu her da den fra colour kids skulle på pension, fik han den nye fra esl.

Anmeld

9. april 2011

eElak

Jeg har 2 fleece jakker og en softshell til knægten... Men tror kun at han kan passe den ene fleece nu her, den blev også brugt sidste år... 

den fra sidste år er fra LEGO

Fleece og softshell (som jeg håber han kan passe senere på sommeren) er fra MOLOs lagersalg. :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.