Mangler hjælp om størrelser....8 år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. oktober 2008

Honningblomst

hvad svarer det til...er det 128cm eller 134cm??

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2008

Skovurt

Hmm.. umiddelbart hedder det at str 128 svarer til 7-8 år, mens str 134 svarer til 8-9 år - så ikke meget hjælp at hente dér 60.png

Anette

Anmeld

22. oktober 2008

Honningblomst

Tak for svar...svært, synes jeg...min søn på 5 år er 130 cm, så det er jo ikke til at finde ud af...

Anmeld

22. oktober 2008

Christinahr

Jeg tror der er forskel fra mærke til mærke hvordan de deler det op. Det synes jeg er in erfaring.

Hm har en målestok og f.eks. United colors of benneton en anden - møg besværligt for os forbrugere

Anmeld

22. oktober 2008

Honningblomst

Christinahr skriver:

Jeg tror der er forskel fra mærke til mærke hvordan de deler det op. Det synes jeg er in erfaring.

Hm har en målestok og f.eks. United colors of benneton en anden - møg besværligt for os forbrugere

Ja, det er så træls...især når jeg bestiller over nettet og ikke kan prøve det på drengene...det er en mala jakke..deres bluser er ikke store i dte, men hvad med jakkerne...hmm...

Anmeld

22. oktober 2008

Christinahr

Eva skriver:

Ja, det er så træls...især når jeg bestiller over nettet og ikke kan prøve det på drengene...det er en mala jakke..deres bluser er ikke store i dte, men hvad med jakkerne...hmm...

Jeps, derfor tør jeg kune bestille mærker jeg kender over nettet - medmindre det er godt tilbud, så må man jo sælge det videre

Har desværre ikke haft fornøjelsen af at købe mala - så ingen hjælp der.

Anmeld

22. oktober 2008

Honningblomst

Christinahr skriver:

Jeps, derfor tør jeg kune bestille mærker jeg kender over nettet - medmindre det er godt tilbud, så må man jo sælge det videre

Har desværre ikke haft fornøjelsen af at købe mala - så ingen hjælp der.

Ja, det er nok også det sikreste...jeg har købt meget godt på tilbud og været heldig, men jeg køber det også gerne lige en tand større end børnene er. Men tror jeg springer over denne her gang..
Knus..

Anmeld

22. oktober 2008

Bastian

Jeg synes Mala i overtøjet er til den store side. Jeg ved ikke, hvad det er for en jakke du har kig på, men mine unger har en velourjakke, flyverdragt og regndragt, og alle dele er rigeligt store i de størrelser de plejer at kunne passe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.