Et stormfuldt forhold, guddommelig sex, sjældent lykkelige, aldrig kedelige, altid power, fester, diskutioner, magt kampe, skrig, tåre, grin og mere guddommelig sex- AT VÆRE I LIVE!
Jeg burde jo nok have set det komme, at når hverdagen rammer med et brag i r*ven på mennesker der absolut ikke trives med normalitet og familien danmark drømme. Når man føler livet pisser en af ved bare at være en dårlig joke, går i seng med en partytøs og vågner op som far til 4 i bedste morfar på sofaen og klappe klappe kage sangen i hak, fart over feltet med børn og alligevel alt ødelæggende fredelighed. HVEM HELVEDE GIDER VÆRE LYKKELIG? DET ER KEDELIGT!
Og vi keder os, vi røvfucking keder os! Og vi kører på hinanden som to hunde der prøver at lokke den anden til at bide først, så man har en undskyldning for at gå efter struben. Jeg elsker dig, hader dig, beskytter og foragter dig. Hader dine fjender mere end du selv gør- men har alligevel lyst til at såre dig mere end de ville kunne. Bare fordi jeg kan.
Vi har aldrig fået det bedste frem i hinanden, nærmest tværdigmod, vi har det stærkeste bånd til hinanden, og vi prøver ihærdigt at kvæle os selv med det. Jeg er kommet dertil hvor jeg tror mere på ham end på mig selv, hvem er jeg uden ham? Ingen.. Og det er en meget farlig følelse at have. Jeg tror jeg er ved at dø- min gnist er helt væk, det samme er hans. Men det var jo slet ikke meningen...
Jeg har droppet mine hobbyer for at være hjemmegående mor til to skønne rollinger. Men jeg kan bare mærke jeg er ved at få nok nu. 4 år og jeg føler ærligtalt de er spildt. Har besluttet at fiske mine hobbyes frem i lyset og så bare skide på at kvindes plads er i hjemmet..
Haha- hvis i kom hertil gir jeg en bajer i lufthavnen 
Havde sgu bare lyst til at stå ved, at jeg lyver for mig selv og nu vil gøre noget ved det. Istedet for at ødelægge alt det gode jeg egentlig har- når jeg ikke lige hader ham altså- for det har jeg ikke tænkt mig at stoppe med.
Men jeg håber vi kan finde tilbage til de glade mennesker vi var, før livet blev alvor.