Andre der har prøvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

Man skulle skrive børnepenge i bemærkninger og det gjorde jeg også. Første gang jeg har prøvet det så ikke så god erfarring jeg har med det her første gang.

Så må de simpelhen ikke trække de penge.. hmm så ved jeg godt nok ikke hvad man gør. Jeg håber da du finder ud af noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Så må de simpelhen ikke trække de penge.. hmm så ved jeg godt nok ikke hvad man gør. Jeg håber da du finder ud af noget

Jeg hører forhåbelig fra dem.

Anmeld

7. april 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

Jeg hører forhåbelig fra dem.

Og du er sikker på at de ikke bare har reseveret pengene og at de IKKE har trukket dem?

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Og du er sikker på at de ikke bare har reseveret pengene og at de IKKE har trukket dem?

Jeg er helt sikker på at de har hævet dem desværre.

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Vil da lige skrive at www.loppenogmusen.dk har utrolig god kundeservice og får mine penge tilbage... Selvf var der sket en fejl og det er jo helt okey, når de retter den..

Anmeld

7. april 2011

eElak

Inden man går helt bananas så husk at de små internet forretninger kun består af meget få medarbejdere - hvor det tit betjenes manuelt, og menneskelige fejl sker..

Min erfaring er at de forretninger har bedre kundeservice for den enkelte, og derved tror jeg da at de gerne retter deres fejl, hvis du påtaler den..

Anmeld

7. april 2011

eElak

Anonym skriver:

Vil da lige skrive at www.loppenogmusen.dk har utrolig god kundeservice og får mine penge tilbage... Selvf var der sket en fejl og det er jo helt okey, når de retter den..

Så lige dette indlæg bagefter jeg postede mit... men det passer jo meget godt..

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.