Så er jeg tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Sisley

Efter nogle måneders pause er jeg tilbage. Kunne alligevel ikke undvære Jer.

Meeen nu har jeg jo været væk, so whats new on baby? Hvem er gravide, hvem har lige fødr, er blevet gift osv. Fortæl, fortæl - hvad sker der i Jeres liv?

Knus Sisley.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Laulund87

Jeg havde undret mig over hvor du var! Velkommen tilbage

Alt det der opdatering må en anden klare, jeg orker ikke

Anmeld

6. april 2011

Caroline86

hvad er der sket hos mig?

hmm... der er faktisk ikke sket skide meget HAHA... jeg har afsluttet skole med en engelsk eksamen og mangler nu kun hovedopgaven som skal afleveres ultimo maj! (fik i øvrigt 10 i min engelsk/markedsførings eksamen prale prale )

Laura er blevet 13½ måned efterhånden og er ved at genfinde modet til at gå... hun begyndte at gå få dage efter hun blev 9 mdr. men mistede modet og en masse motorik da hun var indlagt i julen.. så det er skønt at hun forsøger igen når nu vi ved hun kan

Intet nyt med Daniel og mig... vi lever stadig livet i vores lille rækkehus

kedelig update, hva'!?

uhh... og welcome back!

Anmeld

6. april 2011

SussieThyssen

Velkommen tilbage

I fald du kan huske mig..jeg var jo stadig ret ny, da du valgte at tage din pause..men så fik jeg mit 3. barnebarn den 29. dec hehe!
Og ellers..jamen så er her en masse nye piger og gang i debatterne som altid...ind imellem en ordentlig gang "hønsegård", hvor det hele går i hormonella...men det meste af tiden er her jo bare skønt at være...jeg elsker stadig at være her.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. april 2011

Benjamins'mor

Jeg ved ikke om vi ''kender'' hinanden her igennem, men jeg fødte for 3 mdr siden. 

Anmeld

7. april 2011

Sisley

Godt at høre fra Jer!

Måske skulle jeg selv lige bidrage med en update... Vi kom til at købe hus i efteråret, så lejligheden er sat til salg. Vi har konstant fremvisninger, men ingen har budt endnu - øv!

Stella tog sine første trin, da hun var præcis 9 mdr. og 3 dage og siden er det bare gået hurtigere og hurtigere fremad. Intet er helligt herhjemme længere! Ellers er hun bare en dejlig glad unge, der starter i vuggestue om 4 uger.

- og tænk, nu har jeg været hjemme 1 helt år! Hvor blev tiden lige af? Begynder at glæde mig til at starte på job igen, så hele livet ikke drejer sig om tumlingen (men det gør det garanteret alligevel selvom jeg starter med at arbejde...)

Så er vi i fuld gang med at planlægge bryllup til juli. Selvom det skal holdes meget uformelt, er der en million ting at beslutte og planlægge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.