Hvordan kan EN plade cotte det hele?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Mira0911

På badeværelset var der sat en gang tøj over at vaske... I køkkenet blev der skrællet kartofler... 

Det komfur vi har, har jeg en yndlingskogeplade... Venstre kogeplade i hjørnet er min favorit og den største kogeplade på komfuret, så den bliver brugt allermest... (Sjovt at have en favorit kogeplade! - Andre der har det?) 

Jeg vil sætte kartoflerne over at koge, på min favorit plade... I dét jeg tænder, cotter den bare alt strøm... Vi prøver det et par gange, for at finde ud af om nogle ting bare ikke kan køre sammen... Vi slukkede for vaskemaskinen og prøvede igen, det var det samme... Tændte vaskemaskinen igen, og prøvede igen en sidste gang, igen cottede den strømmen.... 

Jeg tænkte INGEN varm mad til os... Så det må stå på, rugbrød og pålæg.. 

Nå men jeg ville lige en sidste gang prøve at tænde komfuret, men startede med alle de andre først og de virkede fint...   Det undre mig rigtig meget - Hvordan kan det lade sig gøre? 

Vi er enige om at ringe til udlejeren og fortælle det, og faktisk håbe på at få et nyt komfur - For jeg savner den helt store favorit kogeplade... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

charlottekri

har i prøvet at hive komfuret ud så i kan se inde bag den?? det kunne være at der sidder en lile mus og er blevet grillet af ledningen... (nu ved jeg ikke om i bor i lejlighed eller hus, der er jo større sandsynlighed for mit forslag hvis i bor i hus..)

jeg har før prøvet det...

knus charlotte

Anmeld

6. april 2011

Mira0911

charlottekri skriver:

har i prøvet at hive komfuret ud så i kan se inde bag den?? det kunne være at der sidder en lile mus og er blevet grillet af ledningen... (nu ved jeg ikke om i bor i lejlighed eller hus, der er jo større sandsynlighed for mit forslag hvis i bor i hus..)

knus charlotte

Vi bor i lejlighed... Så ved ikke hvor stor mulighed der for at sidde en mus...

Uh er ikke glade for mus... 

Anmeld

6. april 2011

charlottekri

altså det kan jo ikke skade at se efter

men det kunne selfølgelig også bare være to ledninger, der er kortsluttet... så ved i jo hvad i skal sige til udlejer, der er galt

Anmeld

6. april 2011

Mira0911

charlottekri skriver:

altså det kan jo ikke skade at se efter

men det kunne selfølgelig også bare være to ledninger, der er kortsluttet... så ved i jo hvad i skal sige til udlejer, der er galt

Ja det må vi... 

Jeg tror alligevel vi får et nyt, vores udlejer er noget så gavmild når det handler om lejligheden... 

Anmeld

6. april 2011

charlottekri

vil lige tilføje at jeg faktisk har prøvet at have mus i en lejlighed, vi boede i og det kortsluttede vores kogeplader (kom lige i tanke om det )

Anmeld

6. april 2011

Mira0911

charlottekri skriver:

vil lige tilføje at jeg faktisk har prøvet at have mus i en lejlighed, vi boede i og det kortsluttede vores kogeplader (kom lige i tanke om det )

Ej Sssshhhh.... 

Anmeld

6. april 2011

Bom

charlottekri skriver:

knus charlotte

Det var også lige min tanke med musen, det har mine forældre prøvet med deres komfur, og da vi tog "kogepladen" af, sad der en lille stegt mus ved den ene print plade.. Puha det stang..

Anmeld

6. april 2011

charlottekri

MoarJ skriver:

Ej Sssshhhh.... 

he he he, så må manden jo titte (hvis der er en - kan ikke lige huske)

Anmeld

6. april 2011

Mira0911

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Det var også lige min tanke med musen, det har mine forældre prøvet med deres komfur, og da vi tog "kogepladen" af, sad der en lille stegt mus ved den ene print plade.. Puha det stang..

Ssshhhh.... 

Hvordan filan tager man den kogeplade af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.