For meget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Camumilla

Ja, et lille spørgsmål... Hvad vejede jeres guldklumper i uge 32 ?? Vi har lige været til scanning og vores basse vejede 1870gram... Jeg er lidt nysgerrig da jeg har fået konstateret graviditets-sukkersyge, og der kan man jo risikere at få store børn...

Knus Camilla...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Tanja1234

Jeg var til scanning igår 30+5 og den lille blev skudt til ca. 1750 gram og det var helt normalt...

Håber det kan bruges....

Anmeld

7. april 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Camumilla skriver:

Ja, et lille spørgsmål... Hvad vejede jeres guldklumper i uge 32 ?? Vi har lige været til scanning og vores basse vejede 1870gram... Jeg er lidt nysgerrig da jeg har fået konstateret graviditets-sukkersyge, og der kan man jo risikere at få store børn...

Knus Camilla...

min søn vejede ved 33+0 2200gram

Anmeld

7. april 2011

Halbschön

Camumilla skriver:

Knus Camilla...

Jeg var til scanning i uge 31, og der vejede Nicolai 2200g... I uge 34 blev jeg scanner igen hvor den sagde 3100g.. Han vejede 4600g og var 56cm ved fødslen

Anmeld

7. april 2011

LRJ

Camumilla skriver:

Knus Camilla...

Jeg havde osse graviditets sukkersyge, julie blev målt til 1476 i uge 31+ og 2105 i uge 33+ fik af vide hun var stor hele vejen igennem, men hun vejede kun 3440 da hun blev født

Anmeld

7. april 2011

anmaj

jeg var til scanning i uge 32 + ? og min søn vejede 2314 g og normalen sagde hun lå på 2250 g ca. så jeg tror det er HELT PERFEKT med dit barns vægt.

Anmeld

7. april 2011

Tanja1234

Jeg har fundet et skema over vægt og længde igennem graviditeten. Det kan du måske kigge lidt på...

http://www.babycenter.com/average-fetal-length-weight-chart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.