Har I set Julie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Mira0911

Ved ikke om I alle har set Julie Mira efterhånden? 

Her er hun hvert fald... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Milka

MoarJ skriver:

Ved ikke om I alle har set Julie Mira efterhånden? 

Her er hun hvert fald... 

smukt navn, smuk pige, smuk babymave 

Anmeld

7. april 2011

Bondepigen

Haha, hvor er hun sød!

Når der skal tages mavebilleder herhjemme, løber Emma straks hen og stiller sig på samme måde ved min mave. Tænk hvis det kun var lillebror der blev fotograferet...hihi.

Hun er osse allerede ved at tisse territoriet af, og går rundt og siger "det er Emmas, det er ikke lillebrors, vel?!" så jeg er helt sikker på, hun forstår, hvad der venter. Men nu har en i dagplejen osse lige fået en lillesøster, som hun osse har mødt, det hjælper jo lidt på forståelsen...

Hvor gammel er Julie egentlig? Forstår hun hvad en lillesøster/bror er for noget tror du?

Anmeld

7. april 2011

Mira0911

Milka skriver:

smukt navn, smuk pige, smuk babymave 

Tak skal du have.... 

Anmeld

7. april 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Haha, hvor er hun sød!

Når der skal tages mavebilleder herhjemme, løber Emma straks hen og stiller sig på samme måde ved min mave. Tænk hvis det kun var lillebror der blev fotograferet...hihi.

Hun er osse allerede ved at tisse territoriet af, og går rundt og siger "det er Emmas, det er ikke lillebrors, vel?!" så jeg er helt sikker på, hun forstår, hvad der venter. Men nu har en i dagplejen osse lige fået en lillesøster, som hun osse har mødt, det hjælper jo lidt på forståelsen...

Hvor gammel er Julie egentlig? Forstår hun hvad en lillesøster/bror er for noget tror du?

Julie flyver ogås bare hen, hver gang der skal tages mavebilleder... 

Jeg ved faktisk ikke om Julie forstår det, at jeg har en baby i maven, og at maven vokser... 

Når hun ser billeder af mig på tlf eller computeren, så siger hun mor og aer sig selv på maven... Så måske hun forstår at der er noget derinde?

Hov ja, Julie er 2 år... 

Anmeld

7. april 2011

Bondepigen

MoarJ skriver:

Julie flyver ogås bare hen, hver gang der skal tages mavebilleder... 

Jeg ved faktisk ikke om Julie forstår det, at jeg har en baby i maven, og at maven vokser... 

Når hun ser billeder af mig på tlf eller computeren, så siger hun mor og aer sig selv på maven... Så måske hun forstår at der er noget derinde?

Hov ja, Julie er 2 år... 

Nej ok, jeg var osse i tvivl om Emma forstod det for 4 mdr. Siden, men nu hvor hun er 2 1/2 er jeg sikker på hun forstår det... Især når hun går og siger, at det ikke er lillebrors men hendes og lignende....hihi

Anmeld

7. april 2011

Bondepigen

Min største frygt var om hun troede jeg havde spist en baby...

Anmeld

7. april 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Nej ok, jeg var osse i tvivl om Emma forstod det for 4 mdr. Siden, men nu hvor hun er 2 1/2 er jeg sikker på hun forstår det... Især når hun går og siger, at det ikke er lillebrors men hendes og lignende....hihi

Tror også snart Julie sætter ord på det, for vi nævner lillesøster hver dag... 

Anmeld

7. april 2011

Bondepigen

MoarJ skriver:

Tror også snart Julie sætter ord på det, for vi nævner lillesøster hver dag... 

Ja, og det er bare så hyggeligt. Emma krammer osse lillebror indimellem, og aer ham. Så hyggeligt

Anmeld

7. april 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Ja, og det er bare så hyggeligt. Emma krammer osse lillebror indimellem, og aer ham. Så hyggeligt

Ja, Julie kan godt finde på at slå voldsomt på maven, men også dygtigt til at ligge og nusse maven... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.