Brug for råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

du nævner selv at det ville være en mulighed at kontakte sporløs ... det tror jeg umiddelbart er det bedste bud ... jeg mener at have set dem finde folk med mindre oplysninger end det du har ... altså kun navnet og formodet engangværende adresse eller  formodet alder

men mange gange held og lykke ..

håber du finder svar på dine spørgsmål

har slet ik den fjerneste ide om hans alder... ved dog at min bio mor vist nok blir 50 i år... MEN han ka jo være på samme alder eller ældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

serinasmor

Anonym skriver:

har slet ik den fjerneste ide om hans alder... ved dog at min bio mor vist nok blir 50 i år... MEN han ka jo være på samme alder eller ældre

det er jo også underordnet om du ved det

siger bare jeg har set dem finde folk på færre eller svagere oplysninger end dem du har ...  så det er jo bare på med noget gå-på-mod og kontakte sporløs

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

det er jo også underordnet om du ved det

siger bare jeg har set dem finde folk på færre eller svagere oplysninger end dem du har ...  så det er jo bare på med noget gå-på-mod og kontakte sporløs

Ska lige ha taget mig sammen til det... tror jeg er lidt bage for udfaldet.. 

Anmeld

6. april 2011

serinasmor

Anonym skriver:

Ska lige ha taget mig sammen til det... tror jeg er lidt bage for udfaldet.. 

det er der jo ikke noget at sige til

jeg tror også de råder folk til at gennemtænke alle tænkelige udfald inden de begynder at lede

Anmeld

6. april 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

Hej Tøser.

Har valgt at skrive som anonym da jeg ik ønsker alle ved hvem jeg er.

Da jeg var 6 mdr gammel blev jeg tvangsfjernet fra mine forældre og bortadopteret.

Men har hele tiden synes jeg manglede en brik i puslespillet om hvem jeg er og hvor jeg kommer fra. 

Men for at gøre det hele kort...

Da jeg i sin tid fandt ud af jeg var gravid synes jeg os det var på tide at finde ud af HVORFOR jeg var blevet tvangsfjernet og fik forklaringen. Den var ikke særlig rar men havde jo selv valgt at høre hvorfor. 

I 2004 fandt jeg så min bio mor men kontakten varede kun ca 6 mdr da hun løj og beskyldte mig for ALT i hendes liv... 

Nu er jeg så nået dertil jeg egentlig godt ku tænke mig at vide og måske finde min biofar MEN hvor faen ska jeg henvende mig??? 
Har overvejet at kontakte sporløs men har næsten INGEN oplysninger om min biofar ud over fulde navn og adressen fra den gang jeg blev fjernet...

Nogen der har Nogen Ideer om hvor jeg ka gå hen og få oplysninger om min biofar...

Ved godt jeg ka risikere at blive afvist eller få at vide at han er død MEN så ved jeg i det mindste det...

Please hjælp... Mangler den ene brik for at få puslespillet færdigt. 

Har du overvejet noget så simpelt som kommunekontoret??? Du kan også henvende dig til et landsarkiv og få indsigt i din Adoptionsjournal (mener den ligger på landsarkivet).

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

Troldepussen skriver:

Har du overvejet noget så simpelt som kommunekontoret??? Du kan også henvende dig til et landsarkiv og få indsigt i din Adoptionsjournal (mener den ligger på landsarkivet).

Den har jeg ... MEN der står kun hans navn og adressen dengang og det er alt.

Anmeld

6. april 2011

wamse

Jeg ved ikke om dette er en mulighed for dig, men når jeg logger ind på borger.dk så står alle mine personoplysninger, som forældre, søskende, børn m.m.

Måske der står dine på din side også

Anmeld

6. april 2011

Troldepussen

Anonym skriver:

Den har jeg ... MEN der står kun hans navn og adressen dengang og det er alt.

Godt du burde med hans fulde Navn og gamle adresse kunne få ham slået op på kommune kontoret i det at du er hans datter (tag for gudsskyld adoptionspapiret med som bevis), og hvis du så er rigtig heldig kan de give dig hans nuværende adresse eller i værste fald bekræfte om han er død....

Jeg vil mene det er et forsøg værd.

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

Troldepussen skriver:

Godt du burde med hans fulde Navn og gamle adresse kunne få ham slået op på kommune kontoret i det at du er hans datter (tag for gudsskyld adoptionspapiret med som bevis), og hvis du så er rigtig heldig kan de give dig hans nuværende adresse eller i værste fald bekræfte om han er død....

Jeg vil mene det er et forsøg værd.

Har prøvet... men de sagde de ik ku hjælpe...

Anmeld

6. april 2011

Turtles

Hvis du har en tidligere adresse, så kontakt Folkeregistret.
Der kan man finde frem til den nuværende adresse.

Har selv en søster der blev adopteret væk, og hun og hendes forældre fandt os, via folkeregistert

Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.