har lyst til at sige det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

989 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2011

Annemor...

Hej tøser :-)

Jeg er i denne heldige situation at jeg venter mig (5+2), har lyst til at sige det til hele verden af bare lykke -  men ved desværre at det kan gå galt hurtigt da jeg abortede i uge 6 den 23 dec. sidste år.

Hvornår sagde I det til jeres familie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Chr-Hei

Annemor... skriver:

Jeg er i denne heldige situation at jeg venter mig (5+2), har lyst til at sige det til hele verden af bare lykke -  men ved desværre at det kan gå galt hurtigt da jeg abortede i uge 6 den 23 dec. sidste år.

Tillykke med graviditeten ... Hvor er det dejligt....

For den lille spir bliver derinde denne gang..

Jeg fortalte min familie det da jeg fik det bekræftet ved lægen .. (ca uge 6) Og fortalte min læge det efter Nf scanning i uge 12 da de siger den største risikofare er ovre der(:

Anmeld

6. april 2011

L.J.L

Annemor... skriver:

Første gang sagde vi det i uge 8 så aborterede jeg i uge 14 . Da jeg blev gravid igen ventede vi til efter nakkefoldscanningen i uge 13 .

Anmeld

6. april 2011

Filippa & Liva

Vi fortalte familien det da vi fandt ud af jeg var gravid, da vi bare ikke kunne holde munden lukket af ren lykke.

For andre offentliggør vi det først efter NF.

Anmeld

6. april 2011

Maalene

Ej, hvor fantastisk

Kæmpe kæmpe kæmpe stooooort tillykke - hvor er det fantastisk

Har også mistet tidligere, og vi aftalte, at vi ville fortælle den nærmeste familie det, når vi havde set hjerteblink til en tryghedsscanning, men begyndte så at bløde, så ringede grædende til min mor, fordi jeg troede jeg var ved at miste - men heldigvis betød blødningen ikke noget, så de fik det og vide på en ikke så heldig måde

Får I ikke en tryghedsscanning, nu når I har mistet tidligere?

Endnu engang STOOOOOOOORT tillykke   

Anmeld

6. april 2011

Muhmi

Tillykke tillykke

Har selv været ude for en SA da jeg var i uge 8 sidste gang... Der havde vi fortalt de fleste det... Da jeg så blev gravid igen lige efter fortalte vi det først i uge 12

Håber alt går godt denne gang for dig

Anmeld

6. april 2011

Annemor...

Maalene skriver:

Mange tak :-) Vi glæder os rigtig meget - men tanken om at miste er utrolig stor ved mig især.

Jeg har aldrig hørt om tryghedsscanning og jeg nåede jo heller ikke til læge sidste gang inden at jeg abortede.

Mange tak :-) Vi glæder os rigtig meget - men tanken om at miste er utrolig stor ved mig især.

Jeg har aldrig hørt om tryghedsscanning og jeg nåede jo heller ikke til læge sidste gang inden at jeg abortede.

Anmeld

6. april 2011

Muffinmus

Det har været meget forskelligt.

Første gang sagde vi ikke noget, men da det endte i en Ma og udskrabning fortalte jeg det til min familie så de vidste hvorfor jeg var ked af det.

anden gang fortalte vi det ret hurtigt, for gik det galt igen ville folk jo vide det.

3 gang fortalte vi det ikke og det endte i en SA

4 gang fortalte vi det lige efter min selvbetalte scanning 6+3.

Så mine erfaringer går på at dele med de nærmest så de også er der for en hvis det går galt.

Men samtidig vil jeg gerne have en scanning tidligt så jeg kan se om det ser godt ud derinde eller ej.

Anmeld

6. april 2011

Maalene

Annemor... skriver:

Husker SÅ tydeligt, hvordan det er bagefter

Hvis du ser hjerteblink omkring uge 7 (vi var afsted, da jeg var 6+5), så siger man, at chancen for man får en sund og rask baby er 97,3%, så det hjalp mig RIGTIG meget, at vi var afsted til en tryghedsscanning

Selvfølgelig er der ingen garantier - det er der aldrig, men chancerne bliver pludselig RIGTIG gode

Synes du skal prøve og ringe til din læge og spørge, om I kan få en henvisning til en tryghedsscanning, da I tidligere har mistet og derfor er rigtig nervøse nu...

Ved ikke hvor i landet du kommer fra, men ellers er der noget der hedder Lille Kbher, hvor man kan få tryghedsscanninger for 200 kr... Har aldrig selv været der - men har hørt flere snakke rigtig godt om dem herinde

Anmeld

6. april 2011

Annemor...

Mange tak alle sammen

glæder mig bare så meget til at komme til læge og senere scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.