Stylist uddanelsen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Novbaby

Heeej Ladies!

Sidder her og tænker og tænker på hvilken uddannelse jeg kan begynde på til august når min barsel stopper..

Jeg kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg vil Så kom jeg til at tænke på at blive stylist, men kan ikke læse noget om det nogle steder, er der nogle herinde der selv har taget uddannelsen, eller er igang med den??

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

mor-til-vanessa

Novbaby skriver:

Heeej Ladies!

Sidder her og tænker og tænker på hvilken uddannelse jeg kan begynde på til august når min barsel stopper..

Jeg kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg vil Så kom jeg til at tænke på at blive stylist, men kan ikke læse noget om det nogle steder, er der nogle herinde der selv har taget uddannelsen, eller er igang med den??

Knus!

man kan bla tage den i randers. ved ikke hvor du er fra?

men stylist udd er selvbetalt, det ved jeg ikke om du er klar over? hvis man skal have den hele så tror jeg det er omkring 60000

ville selv have taget den, men min ryg kan desværre ikke holde til det, er udd frisør

Anmeld

6. april 2011

Filippa & Liva

Hejsa..

Du kan tage udd. til stylist men du skal selv betale for uddannelsen og du får desværre ikke SU eller nogen anden form for støtte undervejs..

Har selv taget udd. som stylist, kosmetolog, makeup artist og negle tekniker i Odense.

Anmeld

6. april 2011

Noneother

Jeg mener at du først skal vælge frisør eller kosmetiker uddannelsen for at kunne komme nogle vegne som stylist

Der er vidst osse nogen der udbyder kurser og lignende indenfor området, men har hørt noget om at det ikke er til at få nogle seriøse jobs uden en "bagvedliggende" uddannelse.

Anmeld

6. april 2011

mor-til-vanessa

Noneother skriver:

Jeg mener at du først skal vælge frisør eller kosmetiker uddannelsen for at kunne komme nogle vegne som stylist

Der er vidst osse nogen der udbyder kurser og lignende indenfor området, men har hørt noget om at det ikke er til at få nogle seriøse jobs uden en "bagvedliggende" uddannelse.

nej det behøver man ikke

men tror hel klart det vil være en fordel

Anmeld

6. april 2011

Filippa & Liva

mor-til-vanessa skriver:

nej det behøver man ikke

Anmeld

6. april 2011

Noneother

mor-til-vanessa skriver:

nej det behøver man ikke

Jeg ved godt at man ikke behøver som sådan.. Jeg kender bare nogle folk i branchen, og har hørt at folk der udelukkende har de der basis-betal-selv kurser ikke bli´r taget seriøst.
Dermed vil det næsten altid være en der har en egentlig uddannelse bag, der bli´r ansat.

Stylist er jo ikke en beskyttet titel, så i reglen er jeg stylist imorgen hvis det er det jeg beslutter mig for.

Anmeld

6. april 2011

mor-til-vanessa

Noneother skriver:

Jeg ved godt at man ikke behøver som sådan.. Jeg kender bare nogle folk i branchen, og har hørt at folk der udelukkende har de der basis-betal-selv kurser ikke bli´r taget seriøst.
Dermed vil det næsten altid være en der har en egentlig uddannelse bag, der bli´r ansat.

Stylist er jo ikke en beskyttet titel, så i reglen er jeg stylist imorgen hvis det er det jeg beslutter mig for.

ja helt klart vil en der er frisør og stylist blive valgt før en der bare har taget stylist kurser.

men hvis man tager den rigtige stylist udd, så tager den omkring 9 mdr hvis man tager alle moduler

Anmeld

7. april 2011

Novbaby

Tusind tak for jeres svar

Ihh jeg er virkelig på  bar bund med hvad jeg skal igang med jeg kommer fra vestsjælland, og det er ikke fordi der er så mange muligheder her,  så skal jeg ind mod københavn for at blive det jeg gerne vil, det kan desværre bare ikke komme til at fungere  da min datter jo skal hentes og bringes når hun begynder i vuggestue!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.