Hjælp- allergipiller????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.495 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er gravid, og har allergi for for katte - plejer at tage Benadryl piller mod allergi, men da der står på pakken man ikke må tage dem som gravid - ved jeg ikke lige hvad jeg skal gøre?

Nogle der kender til andre allergipiller man MÅ tage som gravid??

Håber nogle kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

MorEllen

Jeg er lidt allergisk mod pollen, og tok Alnok (de kan også hete Cetirizin) da jeg av gravid. De må man godt bruge, selv om man er gravid...

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

Ellen-mor skriver:

Jeg er lidt allergisk mod pollen, og tok Alnok (de kan også hete Cetirizin) da jeg av gravid. De må man godt bruge, selv om man er gravid...

Mange tak for tip

Anmeld

6. april 2011

Annette A

Ja min læge siger også Alnok må tages under graviditet . 

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

cortsen skriver:

Ja min læge siger også Alnok må tages under graviditet . 

Åh det er godt nok fedt at hører der findes noget -mange tak for tip

Anmeld

6. april 2011

Lone Jakobsen

stemmer i med de andre... alnok er super gode og indeholder det samme virksomme stof som de andre (og så er de tilmed billigere)

Anmeld

6. april 2011

CamillaValby

Rigtig godt indlæg

Så fik jeg også mit svar

Anmeld

6. april 2011

Mama2980

Alnok må i hvert fald ikke tages når man ammer , men ved ikke om det er det samme med graviditet

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Rigtig godt indlæg

Så fik jeg også mit svar

Jeg har været sådan i vildrede over det - men hvor er det fedt at hører der faktisker noget man må tage så man kan holde tilværelsen ud med allergi

Anmeld

6. april 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Hej

Jeg er gravid, og har allergi for for katte - plejer at tage Benadryl piller mod allergi, men da der står på pakken man ikke må tage dem som gravid - ved jeg ikke lige hvad jeg skal gøre?

Nogle der kender til andre allergipiller man MÅ tage som gravid??

Håber nogle kan hjælpe

Jeg fik at vide, at jeg helst ikke måtte indtage piller, men må gerne tage næsesprayen flixonase, da selvom der er binyrebarkomon (staves), så var det kun lokalt den påvirkede det istedet for pillerne.

Men tror det er forskelligt fra læge til læge - Ring til din egen læge og spørg hvad h*n anbefaler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.